torsdag den 22. april 2010

Savner i min hverdag...









Bare sidde der, på Starbucks og føle sig en smule Sex and The City agtig. Skulle til den lejlighed så selvfølgelig have et par Manolo B. på, en smule Chanel og hel del Dior.
Hvorfor er det at Starbucks ikke findes i DK, andet end i lufthavnen? Vi er et af de mest kaffedrikkende lande og folkefærd i denne verden - så hvorfor? Ærgeligt, for alle kvinder har brug for at sidde der i vinduet i en lille nederdel, kikke ud på verden, drømme om ham der lige gik forbi og sende en fræk SMS til manden derhjemme...
Skulle jeg lave dette scenarie lige nu, er jeg stadig i min ventenederdel, drikker nes (a.k.a frysetørret kaffe) og den eneste mand der går forbi mit vindue er Carl skovmand der enten lufter traktor eller fodre ænder.
Så jeg savner Starbucks...

Ingen kommentarer: