onsdag den 5. maj 2010

Arrrrrrrrv

Mit hoved... bihulebetændelsen har ramt mig.
Og så lige netop i de her dage, hvor bassen starter i vuggestue og jeg burde stå og græde over hegnet, første gang han skulle afleveres. Det var langt fra det der skete, eftersom jeg lå i sengen og bare ventede på at manden tog sønnen, og manden kørte på kursus og sønnen blev afleveret i vuggeren.
Føler mig en anelse som en ret skidt mor, der ikke tuder over alene tiden og den underlige følelse det faktisk er, at aflevere sin søn. Men når hovedet dunker med 40 milliarder slag og man ikke kan kikke til hverken venstre eller højre, så er det eneste man tænker på, ro, fred og ingen mennesker omkring en...

Måske er det meget godt, at jeg er syg for så tænker jeg ikke så meget over det. Men på den anden side, så ville jeg gerne være hende der afleverede bassen, græd lidt på vej væk fra vuggeren, kørte i Rema1000 og købte chokolade og blomster til krukkerne og sad hungrende efter nyt hjemme i sofaen.
Men sådan skulle det ikke gå i denne omgang.

Jeg tror faktisk ikke bassemanden har opdaget noget...

2 kommentarer:

Majken sagde ...

Nej, vi tror det er SÅ synd for de børn...de er da total ligeglade!..det er altid os der gør dem bange og usikre, når det i virkeligheden er os der render rundt med den følelse. Det skal du ikke ha' det skidt med..der kommer masser af andre "tude-mor" lejligheder :-) Tak for din deltagelse i min give Away..jeg følger gerne din blog. Masser af indlevende læsning!

Cristine sagde ...

Hej Majken,
Du har så evig ret! Han klarede det bare så godt og var ret ligeglad da jeg kom og hentede ham - han havde jo lige fået svingtur af pædagoen, så hvorfor skulle han savne hende den gamle :-) Jeg nyder det!

Og selv tak - jeg følger lige så lystigt med hos dig. Masser af god inspiration!

KH Cristine