mandag den 10. maj 2010

Giv mig nu de stoffer!

Okay hr. læge! Hvor F...nden har du trukket dit diploma. 1 uge min ven - og 2 dage, har jeg ligget her og været mildes talt, knald hamrende syg.
Jeg har besøgt dig. Det har jeg lært at man gør, når man er syg. Du kikkede på mig - i ca 40 sekunder (I kid you not) og sagde at jeg ikke var syg nok til pencilin. OMG!

Prøv at hør her: jeg prøver ikke at besøge dig for tit. Ja jeg var der en del da jeg var gravid, det er korrekt. Og ja, mest med ligegyldige bange anelser om kattelort der måske havde rørt min sko og jeg derfor nu havde larver i kroppen. MEN efter det, har jeg ikke besøgt dig. Så måske var det nu Hr. læge, at jeg har behov for de der stoffer du har været så god til at udskrive før i tiden.
SÅ, i morgen, når jeg ringer (mellem 8-9) så giver du mig de stoffer! For jeg har både symaskine, ansøgninger, ukrudt, espresso, forfærdelig mange nullermænd og et klamt badeværelse der venter på mig.

Det ska´jeg da haaa!

(sidste bemærkning er kun sjov hvis man har set Blinkende Lygter)

1 kommentar:

Louisa sagde ...

Du er bare for sjov :o) og den sidste kommentar er klart nødvendig i denne sammenhæng!!! Jeg er fuldstændig enig! "Stik mig så de piller kælling" (jeg har en Fru. læge) - det er jo det eneste der hjælper!
God bedring...20 meter fra dit hus.

Naboen...