søndag den 9. maj 2010

Jeg slipper hende fri

Jeg kan ikke mere nu. Det vælter ned fra alle verdenshjørner og der er mere end 4 i dette tilfælde. Det overrumpler mig og jeg kan ikke sove om natten. Jeg tænker på det hele tiden og jeg kan snart ikke fungere mere.

Så nu har jeg gjort det. Købt en symaskine, for come on Ladys! I er da for vilde med jeres krea blogs. Jeg bliver helt vild når jeg ser alle jeres slå ombukser, puder, tæpper, hæklerier og andet let på finger krea ting.
Jeg bliver vildt inspireret når jeg surfer rundt i mellem det hele og nu må jeg prøve.
Jeg kan sy lidt. Har syet en del til min søn - sengetøj og sådan (læs: syr alt der er "lige ud") men jeg ved ikke om jeg nogensinde blir´så god som mange af mine medbloggere er.

Men jeg må jo prøve. Jeg må slippe min indre krea woman ud! Jeg ved hun er der - og hun banker pænt meget på nu.
Jeg skal starte med at lave mit arbejdsværelse. Og der har jeg allerede 40 milliarder ideer - igen fra de mange krea blogs. Det kan tage tid, for jeg er af den type der tænker over at jeg skal i Stof og Stil - men aldrig tager i Stof og Stil. Så i morgen tager jeg i nævnte butik (nævner jeg den med navnsnævnte igen, tror du bare jeg reklamere (men pssst... det er en s..ide god stof butik)) og så køber jeg edderrødme stof ind. Og så skal jeg i Panduro Hobby og i farvehandlen og på loppemarked og og og og...

Og min stakkels mand, som er så glad for at jeg blogger...

1 kommentar:

Camilla Kjems sagde ...

Åh hvor jeg kender det! Vil så sindssygt gerne være kreativ med mine hænder, men må gang på gang erkende, at min tålmodighed løber løbsk inden jeg overhovedet har fået trådet nålen og fundet mønster og købt stof og nålet sammen osv. Er DYBT misundelige på jer kreative derude!