søndag den 23. maj 2010

Med ærlighed kommer man længst

Jeg har gjort noget godt for mig selv. Det vidste jeg allerede da jeg skrev det. Inlægget til Julia Lahme-  Hjertet på bloggen - men at det skulle være godt for andre, ja det turde jeg kun håbe på.
Men det har det været og det betyder SÅ meget for mig!
Gitte var en af de skønne kvinder der skrev tilbage til mig på Julia Lahmes blog og hun var selv blevet inspireret til at skrive sit eget inlæg på hendes egen blog. Læs Gittes fine inlæg omkring emnet HER.

Tak til Gitte og alle de andre skønne mødre der skriver til mig!

Med altid kærlig hilsen
Cristine

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Åh - det var dig der skrev det...

Du er så monstersej kvinde !


KH Maria

Cristine sagde ...

Kære Maria,
Tak! 1000 billiard tak!

KH C

M sagde ...

Hvor er det bare et flot indlæg! Jeg ta'r hatten af for at bryde tabuer og du gør det virkelig så fint og ærligt! KH M

M sagde ...

Hvor er det bare et flot indlæg! Jeg ta'r hatten af for at bryde tabuer og du gør det virkelig så fint og ærligt! KH M