mandag den 24. maj 2010

Søndag...

Eller nå nej - mandag.
Vi holder søndag i vores blå casa. Bassen er i strømpebukser og beskidt body. Har kun givet ham leverpostejsmadder i dag. Tænker at det er bedre end det kattemad han sad og åd i går...

Jeg er i mandens hættetrøje og bukser fra Rema 1000, løbestrømper, ingen makeup og en Ritt knold i nakken.
Fjernsynet kører på Disney Channel og det bliver det ved med. I aften skal vi have noget med hakket kød og flåede tomater. Det kan passe sig selv, mens jeg overvejer om jeg gider sætte en vask over.

Det så meget søndag og det er så meget godt for krop og sjæl!
God søndag til alle- nå nej, mandag...

3 kommentarer:

AB sagde ...

Lige sådan søndage eller mandage skal være :-)

Christina Skarø sagde ...

Hej Cristine - du er f... sjov :-) Din kommentar på min blog fik mig til at le... Jeg elsker den slags spads! Tak skal du have.. Lyder som om I har fået hygget jer i weekenden.. det er skønt med de dage i træk.. jeg kan se at du er fra fyn? Hvorfra? Kærligst fra C - som finder vej med hårene på tæerne..

Cristine sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.