mandag den 31. maj 2010

Top 10 over min miniferie

Som foregik laaaaangt væk på den lille ø - aldrig så jeg så daaaijliig en øøø... Læsø
Vi starter nedefra denne gang:

10) at Bassen bestemte sig for at tisse i sengen - i stedet for at tisse på mig.
9) at Bassen bestemte sig for ikke at ville sove før klokken 22. Han gik på den måde SLET ikke glip af noget.
8) at det var svigerfar, og ikke mig, der fik den dårlige jomfruhummer hale.
7) at det kun regnede i hele dage - det der klatregn er for meget. Man ved jo ikke hvad man kan regne med vel?
6) at det var manden, og ikke mig, der fik rødligt udslæt på kroppen.
5) at Bassen bestemte sig for at overskide sin gamle natdragt, og ikke den nye.
4) at det på ingen måder er muligt at opdrive en kop kaffe på Læsø - på den måde undgår man træg mave.
3) at jeg forelskede mig i en uld sweater til 1200 kr. Godt den var SÅ dyr og jeg er en fattigrøv!
2) ved jeg ikke - den springer jeg over.
1) at jeg kun næsten blev kvalt i et fiskeben.

3 kommentarer:

Christina Skarø sagde ...

He he som du skriver sjovt.. sikke en ferie... hurra for Læsø, forstoppelse eller mangel på samme... kan man virkelig være så uheldig på een gang? Kram fra C

Cristine sagde ...

Ja man kan!
Og jeg har fundet ud af 2. pladsen:
At jeg alligevel valgte at slæbe 2.5 kilo med hjem. 1 kilo havde været AlT ALT for lidt!
Kram tilbage :-)

Cristine sagde ...

Hov der mangler noget - det er 2.5 kilo SALT...