tirsdag den 22. juni 2010

Ahhhhh (rrrrggg)

Sådan har det lidt været de sidste par dage.
Ahhh: Skøn frokost med gammel ven
Arrgg: Alt for travl fredag med oprydning, brudebuket lavning, gave lavning, gøre rent, ordnet have, lave pastasalat, passe barn og glemme at nyde vejret
Aaaahh: Skønne veninde blev gift med skønne mand. Skøn fest og skønne nye mennesker
Arrrgghh: Total træt på bassens 1 års fødselsdag, som var dagen efter bryllupet
Det VILDSTE aaahhhhh: Min skønne basse fyldte 1 år. En helt utrolg følelse af lykke, forundring og glæde.

Det har været nogle vilde dage. Glæder mig til, at der komme en smule mere ro på, og jeg kan komme lidt tilbage til stilheden i mit kontor, med min computer, min kaffe og min musik...
Det må blive en af dagene...

1 kommentar:

Lea sagde ...

Sikke en fantastisk måde at se det på ... aaaahhh (rrgg) - det vil jeg huske og huske at bruge, for det er jo lige præcis sådan, det er!