tirsdag den 8. juni 2010

Hvor skal man starte?

Nu har min elskede blog ligget øde hen i nogle dage - og det nager mig. Sådan helt ind i det inderste. For jeg savner min lille blog og mine skriblerier.
Jeg er ramt af noget. Noget der gør at skriblerierne bliver i hovedet og at tankerne flyver i cirkler, i stedet for i alle retninger.
Men jeg ved godt, hvad jeg det er - det der har ramt mig. Luksus problemer...
Grunden til, at jeg ikke aner, hvor jeg skal starte, er simpelthen af den ene grund at der er sket SÅ mange fantastiske ting de sidste mange dage. Jeg har nydt gode dage med skøn veninde, nydt familien og "hotel" opholdet hos svigerfamilien, været til et skønt bryllup i det smukkeste vejr, på den smukkeste herregård med det smukkeste brudepar og haft skønne middagslure med min lille basse.
Så jeg brokker mig ikke. Har bare ikke vidst, hvor jeg skulle starte henne... måske fra en ende?

Jeg vender tilbage i aften når bassen er lagt... savner jer, blogladies!

Ingen kommentarer: