torsdag den 10. juni 2010

Pinligt...

ÅRRRH tis!
Nu glemte jeg det igen!
At ringe tilbage til en dejlig kvinde, der 2 gange i dag har ringet til mig... pinligt!

Hvorfor sker det? Man er savnet og man glemmer det... pinligt!
Jeg må eddermanme oppe mig.
Nå nå, Bassen har skoldkopper - jo men de små røde sataner har jo ikke inficeret højre pegefinger så den ikke kan taste tal på en telefon længere vel? Nej, Cristine - du er en dårlig veninde og et glemsomt kvaj!

Det kræver store øl, masser af hornmusik og knap så meget af den tredje part i den remse - men mere af det andet køn (forstod I den) at gøre op for det.

KOM NU IND I KAMPEN.
ps. du ved hvem du er, og undskyld kære dig!
pps. for det er jo ikke første gang jeg ikke ringer tilbage vel...
ppps. og som om det gør det bedre at du blogger om det...
pppps. flot, siger jeg bare..!

Ingen kommentarer: