søndag den 27. juni 2010

Så stopper festen!

Nu gider jeg ikke mere. Ikke flere party pølser eller forsøg på at opgradere selv samme til De Luxe pølser, ved at købe en frankfurther. Jeg gider ikke flere folk, jeg ikke kender. Gider ikke small talke mere. Gider ikke sætte flere falske øjenvipper på eller smøre mig ind i selvbruner, som giver horible reslutater.

Nu vil jeg nyde stilheden med min søn, min mand og de mennesker jeg kender. Nu vil jeg spise salat, drikke vand, komme i gang (igen) med at løbe og være god ved min krop.
For jeg er træt af fest. Og tro mig -jeg ææææslkeeer en god fest. Men det er ligesom, at få sushi for tit - for mange fester er ikke en fest, det er et arbejde.
Der har været for mange fester her på det sidste og heldigvis, var det først i dag, da den sidste (i dene omgang) var overstået at det slog mig. NU gider jeg ikke feste mere.
Der venter flere forude og det bliver skønt. Men det er godt der i hvert fald er 14 dage til den næste kommer... 14 dage... er der virkelig kun 14 dage..?

Luksusproblem? I know - men jeg er gammel... og ret træt...

4 kommentarer:

Kolorista sagde ...

Hej Cristine - det kender jeg bare SÅ godt - har været til to dejlige, dejlige fester her i weekenden plus lige haft 10 mennesker til casual restemiddag (men rester skal lissom osse lunes og serveres og bordet dækkes og tallerkner og glas og kopper vaskes op etc...) - og nu på 3. dagen trænger jeg til Fre´ som vi sagde på Fyn da jeg var barn! Jeg kan næsten se frem til at skulle arbejde lidt i den kommende uge!!! Go søndag aften til dig! Kh Lisbeth

Cristine sagde ...

Tak Lisbeth, og du rammer lige på kornet! Dejligt med fest, men virkelig også rart med ro...

Absolut tysna...

God søndag Søde Lisbeth.

missfryd sagde ...

Det er ligesom når det er jul.
Man når et punkt, hvor det eneste man i virkelighen har lyst til er en hakkebøf og fred og ro.

Kan bare sige at jeg kender det.

Cristine sagde ...

Kære Missfryd.
Og jeg skal enda først til at opleve julen med børn, nu. Indtil videre, har jeg haft det ligesådan...
Hvad skal det dog ende med ;-)

KH Cristine