mandag den 26. juli 2010

And so you´r back

Og hvis vi fortsætter: From out of space...

Og det er lige præcis der jeg har været. Ude i rummet. Sendt derud med raketfart, af en flaske portvin.
Jeg har ligegodt aldrig været så ramt af tømmermænd. Eller jo det har jeg nok, men det var engang jeg havde drukket siden klokken 15 om eftermiddagen, både rødvin, øl, snaps, whisky (som jeg endnu har en hang til), røget 30 smøger og først stoppet med at drikke, da jeg kastede op for 3 gang - og må jeg tilføje: Var 15 år!

Nu er jeg 31, var til børnefødselsdag hos den smukkeste 7 årige tøs, spiste lagkage og jomfruhummerhaler og blev budt et enkelt glas portvin til aftenhyggen... Som blev til en flaske, som også havde været 2 flasker vin inden og som sluttede af med 2 Sumersby Cider som jeg ABSOLUT ikke kan lide.
Jeg var så fuld og glad som ikke set i lang tid. Det var skønt mens det varede. Men ikke skønt eller særlig kønt, dagen efter.
AV, kan kun opsumere hvad der foregik i min krop hele søndagen.

Men der var en fredag og noget af en lørdag inden dette. Der gik jeg krea amok med veninden. Vi syede og syede, klippede forkert og var ved at klippe forkert. Talte næsten ikke sammen, hvilket ikke er sket i de 17 år vi har kendt hinanden og drak usansynligt mange kopper lunken kaffe.
Det var total hygge og her får du et lille udpluk.
Og vi er igang - alt er klart


Vi roder - det skal man, ik?


Men se lige, hvad jeg fik lavet!


Og hvad veninden fik lavet (kommer ikke helt til sin ret her, men det er fiskebukser kan jeg fortælle)


Og det her, blivet til venindens nye kjole... og er der nogen der kan bære en cupcake kjole, er det hende


Og det her var "dagen der på portvins menuen" - det eneste jeg kunne overskue...

3 kommentarer:

Sandie sagde ...

Ser ud som om I har hygget jer :) Hvor er det fine prikkede stof fra?

Cristine sagde ...

Jo tak, det har vi.
Stoffet er fra Stof2000 - og det fås vist i mange farver.
KH C

Sandie sagde ...

Jeg må vist en tur forbi Stof2000 :)