søndag den 15. august 2010

EII, nu må det stoppe!

Jeg hører til en sjælden race.
Nå jo - der gik måske lidt for lang tid, inden jeg selv opdagede det. Men ikke desto mindre - jeg er tilsyneladende speciel.
Jeg hører nemlig til den genre af mennesker, der ikke syntes det er fedt at BH, bleverly eller nieohtooneåu vender tilbage.
Jeg har skamset den serie i tusind stykker og jeg gider bare ikke mere. Jeg kender det hele til hudløshed. Kender til termonoligien, genren, typen og at det hele er en stor bibel fortælling, set med andre øjne.
I den lidt lettere udgave, kender jeg til den kildende fornemmelse man fik i maven når Dylan kom på, alle de følelser man fik når Kelly var trist (og det var hun alligevel pænt mange gange) og når Cindy og Jim var dumme, var det ligefør mine egne forældre var dumme.

Jeg har set det, jeg kender det, jeg ved det og nu er det eddermanme nok.
Alle kvinder i post-krise tiden, kom videre. Nej det er ikke super meget, som ligesom dengang, hvor det var at det var tilladt at gå med rottehaler og Diesel bukser. Hold nu op, sluk og værd dig selv værd...
Det er irriterende og det er helt ærligt ikke mit TV værd.

Ja, jeg kan bare lade være med at se det! Nuvel -det gør jeg så. Men jeg smider heller ikke en undskyldning med i dette indlæg, i stil med- " ja undskyld min galde i denne omgang, men det er bare fordi...". Jeg er en bitterfisse lige på dette punkt.
Men tilsyneladende er jeg alene. Alene om at syntes, at det er trist og ikke mindst skide irriterende.
Så jeg slukker, alene og bitter, mit TV hver eftermiddag (og jo Hr. besserwisser - jeg ser OGSÅ TV om eftermiddagen).

Men come nu on! Er jeg virkelig så alene..?

1 kommentar:

marenuthaug sagde ...

Niks,enig. Er også bare SÅ færdig med Beverly H! Har ikke misset et eneste afsnit, men 4 gange pr afsnit må være nok!