onsdag den 18. august 2010

Gammel

Nu har jeg i 2 dage, sejlet rundt. Ikke fordi pisser ned udenfor og algerne er ved at æde mit hus op (alger har intet at gøre med dette indlæg, men jeg gider ikke skrive et helt indlæg om alger, og hvor irriterende det er at bo i et træhus i en skov = alger, så derfor kommer det ud her). Nej, jeg sejler rundt fordi mine øjne har bestemt sig for, at blive gamle, forfalde og måske også falde ud af hovedet på mig lige om lidt.

Og når man så er arbejdsløs og ingen penge har, er det godt man har et levn fra slut 90´erne liggende i genbrugsskuffen. Et par briller ,som vist nok kunne have været moderne engang - og nej, jeg røg ikke meget hash da jeg købte dem - og som nu må i brug igen.
Sådan ser jeg ud med dem på...
Det er med vilje jeg ser sur ud, for da jeg tog dette her...


... lignede jeg bare allermest en røv der var træt af at skide.

4 kommentarer:

Sandie sagde ...

De er da ikke så slemme :) Men det ville klæde dem med et smil under ;)

Cristine sagde ...

I know :-)
Og tak, du er SØD!

KH C

AB sagde ...

LOUIS NIELSEN siger jeg bare! Jeg fik to par for 895!!! Og kan helt klart også bedste lide det billede hvor du smiler :-D

Men jeg er med dig på det med briller. Ville ønske jeg kunne finde ud af at bruge kontaktlinser, men har prøvet og det duer ikke til mig.

Og så skrev jeg lige nonomism for at få lov til at post det indlæg!!!?

Cristine sagde ...

Haha AB - jeg har lavet et dokument, hvor jeg gemmer alt det man skal skrive, for at poste indlæg. Det er simpelthen for morsomt..!

Jeg prøver Mr. Louis