onsdag den 4. august 2010

JUUUHUUU jeg drypper

YES!
Endelig var den der. Jeg drypper sgu. Altså når jeg træner - i fitness centeret. Og ja ja ja ja, det kan godt være det er en skrøne og det slet ikke passer en hatfis. MEN jeg har altså hørt, at kan man svede når man træner, er det tegn på god form. Sådan!!
Noget må der være om det, for da jeg startede for en hel del måneder siden, kom der ikke en dråbe. Kunne stå i minutvis (helt bevidst der ikke står timevis...) uden at dryppe så meget som en enkelt dråbe. Men nu, nu skal jeg edderrødme love for at der er gang i den. Jeg dryppede over det hele og var sgu så stolt af mig selv og mit gamle skrog.

Nu mangler jeg bare at finde kuren til at undgå den enormt dominerende røde farve, jeg samtidig får i hovedet. Den har nemlig ikke ændret sig...

1 kommentar:

Loui' sagde ...

Det var da en fantastisk information, jeg drypper nemlig også når jeg spinner - ikke sådan i søer som nogle af de andre, men det løber og DRYPPER!