onsdag den 4. august 2010

Krea vupti

Min svigerinde gav mig en ide for en milliard år siden. Siden har jeg samlet og samlet og en del branderter er blevet kørt hjem i kunstens navn. Hvorfor ser du her:
Jeg har nemlig lavet min egen opslagstavle og den skal du da se. Den er lavet af en gammel ramme med et lærred på og så en masse vinpropper i kork. De er limet på, hvilket var ved at give en helt anden brandert - nemlig den af limdampe. Note: gør det i den fri natur næste gang Cristine.
Som det kan ses, mangler der lidt endnu, men jeg kunne ikke vente med at få den op. Så nu hænger den der og kommer nok til at mangle de sidste propper i ligeså lang tid, som jeg har tænkt på projektet. Altså, en del år.

Nu håber jeg bare ikke, at maleriet propperne er limet på, var af en gammel kendt og dyr kunstner...

4 kommentarer:

Louisa sagde ...

Mega sejt, men klart en fejl at jeg ikke kan erindre at jeg har været med til at tømme bare én af flaskerne i dit dejlige selvskab... Men jeg kan se du mangler nogen, så måske en dag...?

Knus Naboen

Cristine sagde ...

Jeg drikker da altid venne. Det er dig der bager for mange boller :-)

Kram!

Gowry sagde ...

Sikke en fin blog du har - den kommer jeg til at besøge oftere :)

Cristine sagde ...

Hej Gowry,
Tak for de søde ord!
Vi læses ved :-)