mandag den 16. august 2010

Mis miav

Men ikke som sådan en sød lille tigerfrækmås mis der slænger sig hen af gulvet.
Nej as in - I AM SO FREAKING FUCKING gal i skralle og har lyst til at flå kødet af den næste der kommer forbi - mis.

Jep - det er mig. Nu er det slut. Slut med at holde igen, slut med at være sød og vise krea ting frem, som jeg alligevel ikke laver færdige. Slut med at tro, at hvis jeg også bare lopper den der ud af og maler alt lilla eller gult, så går det nok igen.
NEJ, jeg er så skide pisse hamrende lorte træt af, ikke at være i arbejde. Jeg er så mega hamrende dygtig at det halve kunne være nok (lig´som ikke et ordsporg der passer bedre end denne kliché) og jeg vil så edderrødme gerne arbejde min bagdel ud af bukserne. Hele dagen, hele tiden og altid. Ja, jeg vil også se min søn, se min mand og se mine venner. Men jeg indrømmer det nu: jeg vil lidt hellere arbejde..!

Nuvel - jeg kommer til samtaler. Jeg var tæt på sidst, røg på manglende erfaring - fair nok. Har en igang i øjeblikket, som jeg måske ikke helt tror på - (og hvis du læser med, dig der skal ansætte mig i XX - så har jeg fundet ud af, hvad jeg er dårlig til - jeg er dårlig til at være pæn i alt for lang tid. Hvis jeg er det, flipper jeg - også gerne på mine kollegaer! Derfor holder jeg op med at være pæn nu - nu er jeg MIG) og jeg håber og hopper på tungen for, at der byder sig mere.

Indrømmet - jeg har nogle gode ting i gang, men jeg er så smadrende træt af mit hus, min manglende rengøringsflips, min have der skyder op som et stykke dansk regnskov, mit køleskab der vejer 140 kg (det gør det!) og som er gået i stykker, at jeg tilsyneladende er havnet i det 7. år - det år, hvor hele hårpagten skal udskiftes og jeg derfor fæller som en Islandsk vallak og træt af min mand når han tygger på denne der helt vildt irriterende måde!

Hvad jeg gør ved det? En hel masse, men tilsyneladende ikke nok.

Det jeg nyder allermest i øjeblikket er kvinder som hende her, hende her og hende her, som tør sige og vise hvad det er vi alle tænker og som er holdt op med at ville være pæne. Det nyder jeg, og finder inspiration fra.

Men derudover skal du ikke komme for tæt på...

Og hvis der er EN mere i dette land, der vover at sige "kom op på hesten igen" til mig, så sværger jeg at jeg vil... seriøst, jeg ville elske at hade den der siger det næste gang!

Velkommen tilbage på Bloggen Cristine!

Ps. jeg gider ikke engang rette dette indlæg igennem for stavefejl... nej jeg gider simpelthen ikke!

2 kommentarer:

marenuthaug sagde ...

Fuck, jeg var jo én af dem :)
Blev helt forvirret, da jeg trykkede på linket.

Kan godt lide dig når skriver råbeindlæg.

Cristine sagde ...

Jeps - du er nemlig lige præcis en af dem!

Og tak - I lige måde!

KH C