søndag den 26. september 2010

Det kom weekenden med:

Erhvervelser i weekenden:
  • 1 stks. flyverdragt fra Bilka (MOLO go home)
  • 1 par vinter/termostøvler fra Bilka (MOLO go endnu mere home)
  • Brandert i vodka/mint med cacao ( ja - whisky elskeren måtte bukke under og tilstå en ny kærlighed)
  • Ømme fødder efter gasgivning til INXS, George Michael, DAD og en hel del Hits For Kids... (det sidste bebrejder jeg andre for)
  • Sushi looooooove
  • hovedpine
  • kys og kram fra Hjalte
  • kys og kram fra manden
  • den bedste gave fra storebroderen (ps. I looooooove you!)
  • to nederlag i nogle ubetydelige og MEGET nemme spil, som ALLE og enhver kunne have vundet, hvis de gad!
og meget mere hygge og god mad end ét menneske kan rumme - derfor er jeg fyldt på den gode måde.

... så skal vi bare have sommerfuglene i maven til at lægge sig...

3 kommentarer:

June sagde ...

Hejsa :-)

Skyldes sommerfuglene for meget druk, eller det nu din bror skal afsted?

Det første har du jo selv været ude om, så der er ingen ynk ;-)

Men vis det er det andet scenarie, så får du fluks massevis af tanker! <3

Knus

June sagde ...

PS: Fyl sel op med de manlene bostaver ;-)

Cristine sagde ...

Sommerfuglene skyldes at jeg afventer et svar... de er desværre ikke blevet mindre i dag, da jeg ikke har fået mit svar.

Og jeg fylder på med manglende bogstaver, men der mangler da ikke så mange?
Men tankerne kan jeg godt bruge i øjeblikket, så dem tager jeg til mig.
Kram fra C