søndag den 12. september 2010

En kvinde med saft og kraft!

Hende her, hende skal I møde.
Midt i manden hjerteoperationer, et liv som førtidspensionist og en søn med symptomer på ADHD og en dertil forestående undersøgelse, har hun overskud til at samle ind til mødrehjælpen, kommentere de skønneste ting på min blog og blogge om andet end alt det der foregår, lige midt i hendes liv.

Det er så prisværdigt og så kæmpe enormt stærkt! Hun har den saft og kraft der skal til for sætte et aftryk i denne verden - det vil jeg gerne dele med alle jer andre, for vi kan alle sammen lære en ting eller to hos June!

Tjek hende ud her

2 kommentarer:

June sagde ...

Arhmen, altså Cristine <3

Ser så man lige mig, øm overalt pga. vokseværk....blev da lige en halv meter højere ;-)

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige....andet end TAK, selvfølgelig.

Men skal jeg være helt ærlig, så er motivet bag engagementet og indsamlingen ikke udelukkende for andres skyld.

Det er også godt for mig, at fokusere på noget andet, end alt det der foregår omkring mig og min familie.

Win-win ;-)

Knus fra June

Cristine sagde ...

Kære June,
Voks du bare videre. Har stor respekt for dig!

Med mange KH
Cristine