tirsdag den 7. september 2010

Et lille stykke magi

og sådan sluttede dagen:

Te der hopper i glasset fordi jeg sidder og hopper med på Robyn Body talk album.
Lyden af manden der bladre sider i bog, i vores soveværelse
Dreng der kan gå, sovende i sit værelse
Mig der tjekker blogs, skriver samtidig på 100 ting jeg ikke ved, hvor ender
Kat der har fået klippet klør. Han er nemlig født med hundeklør... endnu en freak i casa del Cristine

Våde tungekys på kinden af manden, der nogle gange glemmer hvordan man kysser lidenskabligt... men jeg elsker ham alligevel mere end jeg gjorde i går.

og nu hører jeg Florence And The Machine You´ve got the love og har lyst til at kysse universet

Godnat.

1 kommentar:

M sagde ...

Det lyder da som en aldeles dejlig og sjæleheldende måde at slutte dagen på...