onsdag den 29. september 2010

Irriterende skyer

De er ikke mørke. Altså skyerne der hænger over mit hoved. De er mere sådan... ehmmm... irriterende.
Fordi de skygger for alt det gode der sker. Alle de utrolig gode gaver jeg har fået, sådan "bare lige". Gaver af nogle tæt på mig, og gaver af nogen jeg aldrig har mødt, der bare viste sig at være utrolig rare sjæle.
Og dem er der en del af. De rare gode sjæle.
Jeg lover, at jeg nok skal se jer, jeg skal bare lige af med de der irriterende skyer der hænger over mit hoved. De hænger der fordi jeg venter på svar. Svar fra et drømmejob - there I said it.. Er ellers Miss overtro, der ikke sådan blærer mig med samtaler og den slags - men hey, overtroen har jo ikke virket før, så hvorfor ikke bare komme ud med det. Jeg vil så eddersprongderme (jeps - mit helt EGET ord) gerne have det job og er så ready til at give den max gas, hvis det bliver mig.
Men det er der jo ingen der siger, at det gør.
Derfor skyerne...

Der skygger.
For alt det gode.
Øv!

Håber de letter i morgen...

9 kommentarer:

June sagde ...

Arh, det var dét der trykkede dig. Det er dælme også noget sommerfugle-aktiverende på den knap så fede måde!

Knæk & Bræk!

pif paf puf sagde ...

håber og tror helt sikkert at de irriterende skyer letter i morgen... krydser fingre!!!:-)

Camilla Kjems sagde ...

Jeg krydser alt hvad jeg har for dig!!!!!

Cristine sagde ...

I forstår slet ikke, hvor meget det betyder! TAK!

Gitte K sagde ...

Pøj pøj!!

Frk. Hverdag sagde ...

Hep hep hep....

Cristine sagde ...

Kære alle,
Den gik ikke.
Øv - godt der er andre drømmejobs. Er heldigvis indrettet sådan, at jeg tuder lidt, bliver gal og får ny energi.
Så videre!
KH C

June sagde ...

Eij, noget røv!

Undskyld mit franske, men de pæne ord dækker ikke.

Knus

Cristine sagde ...

Det er mega røv. Men man hyper også sig selv til, at det måtte være drømmejobbet, og så når man ikke får det, kan man måske alligevel godt se at det ikke var. Eller er det bare en forsvarsmekanisme?
Hmm... nå, jeg syntes også de andre og de kommende jobs, har været drømmejob. Har faktisk sendt en ansøgning mere i dag, som også virker super super super super spændende og som et drømmejob til lille mig...
KH C