onsdag den 1. september 2010

Vær sød at gæt en dims

Min veninde der elsker dims og dut, kom i går med en gave til mig. Hun havde fundet det, som jeg absolut ikke kunne leve uden og da hun så fortalte at:  de bruger det i Sex and The City, så var jeg selvfølgelig allerede solgt og glad for dimsen.

Men det er ret ambivalent, at få en gave som man ikke rigtig ved, hvad er. Med Hjalte på armen, gjorde jeg ellers et ihærdigt forsøg for at finde ud af hvad dimsen skulle bruges til. Alt i mens min dimsede veninde (den bedste af slagsen) stor grinede ud mellem tænderne "Du gætter det aldrig, du gætter det aaaaaldrriiiiig".
Og korrekt! Jeg gættede det aldrig. Jeg måtte have hjælp.
Nu får du muligheden for at gætte og jeg siger det bare: Du gætter det aaalddriiiiig!

Ja..?

Nej? Stadig ikke? Njå, men dimsen indeholder så også et spejl... selvfølgelig! Men ved du, hvad det er ud over et spejl?

Er det en? Eller en...? Hvad med en?
Som sagt: Du gætter det aaaaaldriiiig!

Nu nærmer vi os. Men lad os lige opsumere:

1) Den er blå... absolut ikke vigtigt, men det er den


2) Den indeholder et spejl. Heller ikke vigtigt i gætte konkurrence sammenhæng, men utrolig vigtigt i alle andre sammenhænge


3) Den kan foldes ud


4) og den kan hænge på et bord...


Det er selvfølgelig eeeen....

Transportabel taskekrog! Til når du er på café og sådan, ik?

Eiiijmen!

2 kommentarer:

June sagde ...

*Griner*

Du havde ret....jeg gættede det ikke ;-)

Jo flere dimser jeg bliver introduceret for, jo mere forstår jeg hvorfor (andre) kvinder, altid slæber rundt på en taske på størrelse med Afrika!

Ikke at dimserne i sig selv fylder så meget, men har man 29864767987 så kræver det immervæk noget plads....

;-)

Kolorista sagde ...

UUNDVÆRLIG - simpelthen! Dog er jeg typen, der aldrig ville ku huske at flytte den over i "dagens taske", men den ville derimod ligge og forputte sig et eller andet obskurt sted. Men fikst - bestemt! KH lisbeth