søndag den 31. oktober 2010

But How?

Statistik er fantastisk. Og specielt den narcissistiske af slagsen. Den hvor man kan læse, hvor interesserede folk er i een. I mig.
Det kan man her i blogland. Blandt andet kan jeg få af vide, hvordan folk er kommet her til. Ja, ingenting er hemmeligt på nettet, hvis du troede det.
Men hvordan det går til, at jeg har haft et besøg på baggrund af en google søgning der lød således:

anette kokholm slank for altid
ja det, ved jeg simpelthen ikke...

Men du er velkommen!

Ps. og må jeg lige sige, at ALLE besøg er velkommen! Også Anette Kokholm, ligegyldigt om hun er slank for altid eller ikke. 

8 kommentarer:

Anne sagde ...

haha... Jeg har også muntret mig med at se hvad folk søger ind på min side med. Det sjoveste var Søren Lose kæreste. Jeg kunne dog lure den, for skrev et indlæg hvor jeg nævnte Søren Lose og skrev at min kæreste ikke kune lide billedet. Men det sjove der var lidt at en havde åbenbart googlet om han havde en kæreste eller hvad?
Men den med Annette Kokholm er da vist lidt længere ude ?

God søndag

Cristine sagde ...

Det er så sjovt at se, hvor folk kommer fra :-)
Rigtig god søndag til dig også!
Med mange KH Cristine

Onkel Anne sagde ...

Hvordan ser I det? Eller rettere hvor?

Michael sagde ...

Bare det ikke er på skrump med potifar, så går det nok Cristine, ja man havner tit med noget helt at kigge på end det man lige havde tænkt på i starten, sådan er det vel med dette medie, men ganske sjovt, som man kan komme vidt omkring.
God Søndag aften.

Cristine sagde ...

Onkel Anne: Når du logger ind - under statestik oppe i fanebladende.
Har også selv, først lige opdaget det. Det er super sjovt.
Michael: Ja det er utroligt, hvordan man kommer ind på forskellige sider - det er skønt det internet. Garanteret også fremtiden :-)

Med altid KH Cristine

Onkel Anne sagde ...

Men altså tror ikke helt jeg forstår, hvor de sjove sætninger kommer frem? For jeg får kun onkel anne blog frem på google?

Cristine sagde ...

Hehe, Onkel anne. Når du logger ind på din blogger konto, så kommer du ind i betjeningspanelet. Der er en række ting du kan se: Rediger indlæg, indstillinger, design og også en status. Klik på den og så skal du se løjer.
Men det har ikke noget med dine egne søgninger at gøre. Det er inde på sin side - inde "under" din blog, at du kan se det.
Sig til, hvis det ikke funger.
KH C

Hanne (hoxie.dk) sagde ...

Åhh, det er SÅ sjovt. En af de nyeste som jeg lå på gulvet og grinede over var "hønse power". Buh how?! :-)

Held og lykke til Anette Kokholm!

Kh. Hanne