tirsdag den 26. oktober 2010

Give Away videre!

OPDATERET: BILLETTEN ER STADIG LEDIG!!

Jeg ærger mig grøn og blå i disse dage. Jeg har nemlig vundet en fribillet ovre hos Karen, som jeg ikke kan bruge alligevel. ØV!
Billetten skal indløses den kommende weekend til Kreative Dage i Fredericia, og jeg kan alligevel ikke komme med. Barn og pasning I ved... Og jeg gider ærlig talt ikke slæbe ham med og forvente at han opfører sig normalt mens jeg svimler over perler og fimoler.

SÅ NU! Er det edderrødme om at give den gas kære blogvenner! Den der først skriver en kommentar, får en billet tilsendt af mig. Nemlig!

SÆT IGANG.

7 kommentarer:

Frk. Fie sagde ...

Jeg vil da super gerne have den :)

Frk. Fie sagde ...

Og så alligevel ikke. Er blevet kaldt på arbejde..

Cristine sagde ...

Kære Frk. Fie - øv! Jeg håber der kommer en anden til billetten.
God weekend.
KH C

Anne Lotte sagde ...

Jeg vil gerne have den. :-)

Cristine sagde ...

Anne Lotte: Du skal til kreative dage - smid mig din adresse så sender jeg den i morgen!
KH C

Lis sagde ...

så ses vi måske Anne Lotte:) Og cristine, har du godt set på Anne Lottes blog, hvem, der er hendes smukke mand eller vidste du det godt;))

KH
Lis

Anne Lotte sagde ...

Lis:
Ha haha Karsten har lige fortalt mig at Cristine har skrevet på hans facebook.
Hvor er verden dog lille...
Håber da vi ses (hvis Cristine kan finde billetten ;-)
Karsten har haft julemarkedbrochurer med hjem i dag, hvor er den flot. Tager en stak med på vikararbejde i morgen til lærerne.
:-)