søndag den 17. oktober 2010

Give Away!!!!

Nemlig!
Stærkt inspireret af min egen vundne give away fra Fru Z, kommer jeg nu med min egen. For jeg har egentlig lyst til, at give lidt igen. Sådan helt ærligt, og helt fri af Hollywood musik og bævrende læber. 

Derfor har jeg kreeret en fantastisk efterårs Give Away. En bog! Og er du den heldige vinder, så vil der også være lidt overraskelser med, der kan forsøde læsningen en hel del.
Bogen er skrevet af Zadie Smith og hedder Hvide Tænder.






Reglerne er, som de er flest:
1 lod: 1 kommentar
2 lodder: 1 kommentar + fast læser
3 lodder: 1 kommentar + fast læser + link/billede på din blog til denne Give Away

Husk at skriv, hvor mange lodder I er med på og hvis ikke I har en blog, eller henviser til den, så smid gerne jeres email adresse med.

Alle, der er faste læsere i forvejen, er selvfølgelig med på 2 lodder - I skal bare lige være søde, at skrive det i kommentarfeltet. 

Men ellers; giv den gas kære blogland!!
Og husk, at selvom du måske har læst den, så kan det være din veninde ikke har... og har du den selv, så kan du jo altid bruge noget til gaveskabet ik?

Vinderen trækkes d. 8 november!

ps: det er en FANTASTISK bog!

 

14 kommentarer:

Frk. Fie sagde ...

Hejsa :)
Faldt lige over din fine blog og vil da rigtig gerne være med i din give away. Lyder til at være en spændende bog. Glæder mig til at følge med fremover :) Det kan være du også har lyst til at deltage i min give away, kig fordi. Sofie :)

Frk. Fie sagde ...

Nå ja. 3 lodder til mig selvfølgelig :)

hoxie.dk sagde ...

Yeah! Jeg er med - to lodder til damen her!

Kh. Hanne

Gitte K sagde ...

Jeg er med ... tæller på fingrene en-to-tre.

Jeg vil så gerne vinde, fordi min mand gør grin med min bogsmag. Jaja, grin bare ... men jeg har lige læst Twilight og er i gang med Beautiful Creatures.

Allan mener, at den næste serie, jeg skal læse er De Fem. Og måske har han ret. Måske er det De Fem, jeg skal læse, hvis jeg ikke vinder denne bog :-D

Lis sagde ...

Jeg har kun fået læst hendes 'On beauty' og dén er i hvert fald god. Så selvom det er noget rod at læse debutromanen som nummer to, så er jeg altså alligevel med. På 2 lodder.

KH
Lis

June sagde ...

Lyder som en rigtig spændende bog, så jeg er med på 3 lodder :-)

K.H. June

Anne Lotte sagde ...

Jeg er klart med på tre lodder :-)

mette b sagde ...

Jeg vil rigtig gerne læse med her og i bogen :)
3 lodder til mig!
Klem fra
mette

AB sagde ...

Jeg er også med på to lodder. Super lækker Give Away!

Prophecy sagde ...

Har vist overset denne GW - er all in med 3 lodzer!

Anne sagde ...

Jeg vil da også være med :)

3 styk lodder tak

Kh Anne

Kat sagde ...

Haps haps! Jeg er da med, er jeg! På 3 lodder:) Den ser rigtig god ud.

Synne sagde ...

Fik dit link af June (fra Fittipaldi) og næææ en lækker blog du har.
Har meldt mig som fast læser og nu ser jeg du også har en total lækker Give Away igang.

2 håbefulde lodder til miiiig :).

Mvh,
Synne

ThinkingSpace sagde ...

Lækker give away!

Jeg er med på to lodder. :-)