torsdag den 21. oktober 2010

Kvinder jeg beundrer #3: Prime Time kvinder

Nogle gange så er det man vil sige, blevet sagt for en.
Derfor har jeg direkte lånt tekst fra Prime Time Kvindernes Facebook profil http://www.facebook.com/#!/Primetimekvinder?v=info

Det er ikke bare en vigtig mission de er på, det også nødvendigt. Selvom jeg ikke er målgruppen, så støtter jeg meget op omkring deres sag. Jeg bliver jo også målgruppen engang, og dermed også usynlig. Og det gider jeg ærlig talt ikke være! Så derfor skal de have ros, ros og atter ros for deres indsats og vi bør, og skal, bakke op omkring dem.
Derfor tjek deres Facebookprofil og meld dig som fan. Helt ærligt - for din fremtids skyld.

Her er, hvad gruppen har beskrevet om sig selv:

Ungdommen er blevet dyrket i årevis.

Primetime Kvinder vil tage pladsen som den vigtigste målgruppe i mediebilledet. For Primetime Kvinderne er den vigtigste målgruppe i mediebilledet og det kan vi dokumenterer
Vi vil være stolte og stærke.
Vi vil respekteres for det vi er, det vi har opnået og for den værdi vi har.
Vi vil have reklamer, der taler til OS og som vi kan opleve i de medier VI vælger at læse og/eller se!
Vi vil i det hele taget møde os selv i mediebilledet.
Vi er IKKE kede af vores alder; vi har erfaringerne, modet, viljen, magten og økonomien til at drive tingene igennem.
Vi repræsenterer det frie valg!
Her på sitet vil vi give dig fakta og information, tal og kilder. Vi vil inspirere dig, forarge, debattere og dele ud af vores erfaringer!

Mange hilsner

Pernille Aalund, Udgiverdirektør
Lizl Rand, Chefredaktør Q, Tidens Kvinder, Oestrogen og Psykologi
Stinne Bjerre, redaktionschef, SØNDAG
Camilla Kjems, Redaktør Femina
Tina Friiis, Businessmanager
Rie Duun, Redaktionschef Mad & Bolig
Karen Gahrn, redaktionchef PSYKOLOGI
Cecilie Christiansen, Chefredaktør, ELLE
Anette Kokholm, Chefredaktør Familie Journal
Ulla Johanne Johansson, redaktør, Mama.dk
Dorthe Kandi, FEMINA
Susanne Jørgensen, Redaktionschef Antik og Auktion
Clara Mai Kunstmann, direktør, Slankedoktor
Lene Byriel, redaktør Tidens Kvinder
Charlotte Heje Haase, redaktør Oestrogen.dk
Iben Rouw, redaktør MAD
Mette Skjødt, redaktionschef, IN
Annemette Krakau, Chefredaktør Billedbladet

NEMLIG!

2 kommentarer:

På sporet af succes sagde ...

Jeg er helt enig, det er også kvinder jeg beundrer.

Det er dejligt at der bliver vendt lidt op og ned på forestillingerne om kvinder lidt oppe i årene.

Cammilla

June sagde ...

Hej Cristine :-)

Jeg har sendt dig en mail, men måske den er røget i din junkbakke?

K.H. June