lørdag den 30. oktober 2010

Må vi godt det?

I dag har vi gået med røven bar. Sådan helt bogstavlig talt. Hjalte, fordi han har en rød røv der gør ondt. Jeg fordi jeg ikke kom længere, og manden fordi vi andre gjorde det.
Jeg fik aldrig Hjalte i tøjet - han har den samme natdragt på nu, som han sov i natten før. Jeg selv tog en trusse på, da naboen for anden gang kom forbi, og jeg begge gange var en anelse i tvivl om, om han kunne se det hellige helligste.

Aftensmaden har bestået af spejlæg, lune deller og en rest pizza fra i går. Det bliver jo blandet i maven alligevel.
Hjalte har tisset to gange på gulvet og ellers nydt sin frihed og vraltet rundt, stoppet op, kikket ned og grint højtlydt til mig.
Og når han ikke grinede mere, så han Prop og Berta, Bamse og Kylling - både på DVD og på YouTube.
Jeg sov med et åbent øje igennem alle film og nu sidder jeg her. Med Cola og kaffe og et søvnunderskud.
Og hvis jeg skal være helt ærlig, så ved jeg faktisk ikke, hvorfor jeg skriver det her lige nu.

Men man behøver jo ikke altid vide alt ting vel?

11 kommentarer:

Marianne sagde ...

Men det lyder som en dejlig dag - bar røv eller ej!

Onkel Anne sagde ...

Altså bar røv som i bar røv under en nederdel eller morgenkåbe, eller bar røv som kun i Eva outfit?
Jeg elsker selv at have bar røv. Det er skønt med luft :)

Louisa sagde ...

Fantastisk med de dage hvor man bare ik kommer i tøjet...og det er nu hyggeligt med ungerne i nattøj dagen lang!!! Og bare rolig... Naboen opdagede intet ;-)

Ursula sagde ...

Vi ELSKER også de dage hvor man aldrig kommer ud af pyjamassen og hvor man finder nogle mærkelige rester når sulten kalder...

HVIS naboen så noget, så har du sgu nok reddet hans weekend! ;-)

Cristine sagde ...

Marianne: Det har det virkelig også været!
Onkel Anne: As In overcize bluse og uldstrømper :-)
Louisa: Hehe - super!
Ursula: Jeg er sikker på at vi kunne danne facebook grupper og alt muligt for os der elsker den frie luft :-)
Med altid KH Cristine

Kat sagde ...

Det lyder som en ualmindeligt god dag!

Michael sagde ...

De er ikke noget bedre end bare at gå rundt og ose sådan en Lørdag og søndag morgen, når nu tiden ikke er til det til hverdag, vi plejer gerne at indtage det store ostebord Lørdag og Søndag, hvor vi kan sidde længe over maden.
God Søndag Christine

June sagde ...

Gu´ må I da det!

Bar røv og viklers - altså er der noget bedre? ;-)

M sagde ...

Uuuh, 'nudist-lørdag' er det bedste! Vi skal bare lige ha' vores hæk ind til naboerne til at gro 40 cm mere, så er vi også med på den...

Fossdal sagde ...

Haha...kunne altså ikke lade være med at grine dag jeg læste det:-D

Cristine sagde ...

Kat: Ja det var det også. Havde du en god dag i Fredericia? pinligt pinligt....:-)
Michael: Åh, ostebord 2 dage i træk lyder intet mindre end fantastisk!! Det må adopteres.
June: Spot on!
M: En af fordelene ved at bo i hus, er at fordi man har betalt utrolig mange penge for at have et tørt sted at sove, har man også ret til at skræmme eller imponerer naboer ligeså tosset man vil. Giv den gas, siger jeg bare!
Fossdal: Dejligt at høre! Og velkommen til!

Med altid KH C