tirsdag den 19. oktober 2010

MELT DOWN!!!

Alt brød ned i går. Min computer, vores Tv signal og Internettet var mildest talt ustabilt.
Det betød, at jeg ikke kunne skrive mit indlæg om de skønne kvinder færdigt. Det betød, at jeg ikke kunne se Lulu og Leon. Det betød, at jeg selv måtte finde på noget og hold da op - det er ved at være et stykke tid siden, at jeg sådan måtte underholde mig selv.

Men det skal der laves om på, altså det med at underholde sig selv - for det var faktisk ret sundt. Vi kom vist lidt frem til, manden og jeg, at et ugentligt Melt Down, vist ikke er en helt dårlig ide. En aften om ugen, hvor al elektronik, udover elkanden der varmer vand til vores kaffe, er slukket. Og ja okay - lidt lys i lamperne er også i orden.
Men computer, Tv og Internettet skal være slukket.
Måske finder vi endda et Ludo spil frem? Eller bager boller? Eller snakker om dengang vi mødte hinanden? Eller om dengang vi opdagede vi skulle være forældre? Eller drikker rødvin? Eller sover? Eller?

Uhmm... det lyder faktisk ret godt...

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Ja, det lyder faktisk ret godt. Kender følelsen når fjernsynet går ned (vores fjernsyn gik i stykker søndag faktisk) men man bliver måske en smule bedre til lige at få snakket lidt, kigget hinanden i øjnene og hygget!

hoxie.dk sagde ...

En ugentlig melt down lyder faktisk inspirerende :-) Tak!

Hilsner fra
Hanne

Anne Lotte sagde ...

Nogen gange har man næsten brug for en meltdown. Så KAN man bare ikke liiige tjekke mail, nyheder, blogs, se serier, nyheder, zappe, etc. Det er en tidsrøver af dimensioner.
Og Lulu og Leon kan du altid se på dr. dk (ellers har jeg den på dvd-optageren. Du siger bare til, så smider jeg en skive i din retning)

:-D