mandag den 15. november 2010

Du er inviteret!

Jeg har fået en fantastisk mulighed. Dumpende lige ned i min turban! Og jeg sagde ja tak, så højt jeg kunne.

Den næste måneds tid gæsteblogger jeg på http://www.mama.dk/. Jeg er nemlig blevet inviteret af selveste
Aller/mama.dk og det er jeg ærlig talt, ret stolt over. Derfor skal du også inviteres og jeg glæder mig allerede til, at høre hvad DU syntes om det.

Men det betyder ikke, at jeg forsvinder her fra!! Slet ikke. Jeg opdaterer med mine indlæg her, lige så tit som de kommer på mama.dk. Jeg må nemlig godt begge dele - og det er jeg meget glad for, for jeg knuselsker min skønne blog!

Men kære alle sammen - jeg håber I vil klikke over på mama.dk, enten ved hjælp af linket i siden eller via de opdateringer jeg laver. I vil gøre mig så utrolig glad, hvis I gider.

Så kære alle sammen. I skal være så velkommen!



6 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor spændende. Tillykke med det :) Er sikker på at læserne der vil nyde dine indlæg lige så meget som jeg nyder dem her.

missfryd sagde ...

Tillykke Christine :-)

Var lige inde og læse dit føste indlæg. Ville gerne smide en hilsen til dig, menjeg skulle oprettes for at gøre det - og jeg ER bare ikke lige til det der med at oprette mig alle mulige teder, jeg glemmer bare koder og des lige med det samme.
Så jeg kommenterer her - og siger TILLYKKE :-) og rigtig fint skrevet.

KH Maria

Cristine sagde ...

Tak begge to! Det luner.

maria: ja, man skal oprette sig, og det er helt helt ok at du ikke orker. Men dejligt du gider kommentere her. Ligesom det er skønt du gider Anne!

Kram C

June sagde ...

FULDT UD FORTJENT!

Men du skal da stadig have et tillykke med på vejen :-)

Glæder mig til at følge med, og din teaser derinde lover jo godt.

Smider lige et link på min blog imorgen.

Knuuuus

Cristine sagde ...

Kære June!
Tark! Du er sød!
KH C

missfryd sagde ...

Jeg gider da bestemt at kommentere her :-) og det er heller ikke fordi jeg ikke gider, det andet sted - det er bare fordi jeg er doven, hi hi

KH Maria