mandag den 15. november 2010

Her vil jeg bo!

Aldrig har jeg set et sted, hvor jeg kunne hygge mig mere!


Hvis du vil se andre skønne hjem, så tjek denne blog ud: http://freundevonfreunden.com/
Bloggen er fyldt med uhlala lækre billeder!

Se foreksempel dette billede:
Hvem der bare havde balls til at indrette sig sådan... tjek det fantastiske hjem ud her

Jeg elsker den slags mod.
Hvor kan man købe det? Jeg har et par hundrede tilbage...

If you want med to remove the pictures, let me know at: cristineblog@gmail.com


7 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Cristine

Åhhhh, jeg er også så vild med de hjem de viser på den blog, har den på min blogliste. Det er sådan nogle befriende billeder, her er hjem hvor der bor nogle mennesker. At det så også er nogle kreative nogle af slagsen men et KÆMPE mod til at indrette sig som de lyster er super inspirerende.
Stort tillykke med aller-mama, prøvede at finde dig, men kunne ikke. Kan du give mig et hint om hvor på siden du har skrevet?
god aften og tak forresten fordi du har deltaget i min give away, stine:)

Hanne Eriksen sagde ...

Hold da op hvor er det en fed lejlighed - og nogle fede billeder! jeg er helt stum af alle de indtryk! Wow! Tak for den inspiration!

Cristine sagde ...

Kære stine,
Der er et link i højre side af min blog - og et billede, det skulle gerne lede direkte ind til min blog.
Og ja, jeg er vild med den blog. Kan bruge timer der inde og den giver mig lyst til at blive meget bedre til tysk :-)
Med kæmpe mange KH
Cristine
du får lige linket her:
http://debat.mama.dk/forums/t/183.aspx

Cristine sagde ...

Kære Hanne,
Ja de tager pusten lidt fra een!
KH C

M sagde ...

Hvordan får jeg hurtigst muligt hældt denne Frank Höhne ud af den lejlighed? For den vil jeg ha'! Han skal ud, jeg skal ind!!! Gud, for et drømmehjem!!!
Tak for link:o)

Karin sagde ...

Wauw specielt det øverste billed. Er vild med vægge beklædt med billedrammer på den måde - det skaber en helt bestemt stemning - jeg ville gerne slænge mig der et par timer...KH Karin

Trine sagde ...

Det billede dér - det øverste. Det blev jeg nødt til at printe, og nu har jeg samlet ALT jeg ejer, som bare til NØD minder om noget man kan hænge op.
Og om lidt går jeg grassat!