torsdag den 18. november 2010

Hjælp mig med at vælge briller... Please!

Jeps - jeg skal have nye læse/skærm/job/modedille/wanna be AD´er/tekstforfatter in spe briller.
Jeg har fået fire par med hjem, og har brug for lidt hjælp.
Derfor får du her 4 sjælnde billeder af mig, poserende foran mit udemærkede webkamera (as in NOT).

Og lad mig strakts forklare de mærkelige modelposeringer med siden til. Det er ikke fordi jeg syntes profil billeder af mig er bedst, eller at jeg virker mest seriøs fra den.. nej, den... eller vent - DEN side. Det er fordi lamperne spejlede sig ind i glasset og så kunne man slet ikke se brillerne. De to sidste er der ikke glas i, derfor den mere normale adfærd på disse billeder.
Men kære blogland - bring it on: Hvad syntes DU?

en brun brille med et snært af smart AD`er...?

en sort brille med ret meget smart AD`er over sig...

En stor brille der er... stor... brun og creme


Den samme store brille i mørk brun...
Jeg ved ikke rigtig... er mest til de to første.
Men hvad syntes DU?
Jeg vil virkelig sætte pris på hjælpen!

27 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nr 2 eller 4 vil jeg mene..

Anne sagde ...

Åhh... briller, briller, briller. Det er simpelthen ikke så let. Nu ved jeg ikke hvor meget du har tænkt dig at bruge dem, men altså som en der bruger briller hele tiden, så er det jo ret vigtigt hvordan de klæder en. De skal jo helst repræsentere ens personlighed.
Har lidt svært ved at se forskel på 3 og 4, men jeg synes deres ydre øvre hjørne ser ud til at gå lidt for langt op på dit ansigt.
Nr 1 og 2 er rigtig fede til dig (også mindre markante over næseryggen). Men det er mere smagssag her, for 1 er nok mere modedille agtigt end 2, som er lidt mere klassiske men også superfede (overvejer selv den stil). Så der kender jeg dig vist ikke helt nok til at sige hvilke klæder dig bedst, men rent udseendemæssigt ser de begge superfede ud til dig!

Ja, blev vist lidt lang, men håber du kunne få lidt ud af det.

Kh Anne (brillebruger ;) )

Loui' sagde ...

Ret sikker på at det er nr. 2 !!

Men der er også et eller andet ved 3'eren.

Svært at sige når man ikke ser dem i virkeligheden.

Kat sagde ...

Jeg hepper på nr 2. De er finest til dig. Men de er alle gode:) (Håber inderligt, du har skudt 1000 billeder, og valgt de bedste, ellers er der ingen retfærdighed til... se mit blogindlæg om Jens, der låner mit kamera, for forklaring;))

kunsandheden sagde ...

Klart no. 2 - så er det slut med at være wanna-be, så er det ren ER

Kristina sagde ...

Hej Christine,

Nu er jeg jo optiker, så det er ret sjovt at se dit indlæg. Nu ved jeg jo ikke hvor meget du vil ofre på briller, men jeg kan varmt anbefale briller fra http://www.kilsgaard-eyewear.com/index.php?id=1, eller Götti http://www.gotti.ch/products/print/118/.
mærkerne Lindberg og Fleye laver også lækre briller.
Men hvis jeg skal stemme bliver det nr. 1.

MVH Kristina

ps. på min blog har jeg et indlæg om mine yndlingsbriller pt.

Garn Moster sagde ...

Helt klart nummer 2 :-) hilsen en der elsker af få nye briller

Hanne Eriksen sagde ...

Jeg siger nr. 3 eller 4 :)

Prophecy sagde ...

Billede 3. Den kombi er det nye sort har jeg set (og den klær dig)

Sandie sagde ...

To to to :)

Fru Z sagde ...

Nr. 1 klæder dine farver - både hår og ansigtsfarver, og nr. 2 er bare cool. (ligner min egen, så klart jeg synes den er feeeed :) )
3 og 4 er moderne, men virker lige lidt for klodsede til dit kønne ansigt.
Så jeg vil sige 1 eller 2. Men kan se der er mange bud, så du bliver ikke nødvendigvis klogere af den her leg :D

Fru Z sagde ...

Nr. 1 klæder dine farver - både hår og ansigtsfarver, og nr. 2 er bare cool. (ligner min egen, så klart jeg synes den er feeeed :) )
3 og 4 er moderne, men virker lige lidt for klodsede til dit kønne ansigt.
Så jeg vil sige 1 eller 2. Men kan se der er mange bud, så du bliver ikke nødvendigvis klogere af den her leg :D

Kristina sagde ...

uddyber lige mit svar ;)

Brille 1 virker mest hamonist i dit ansigt både med farve og form.

Brille 2 Dener sku snart for kedelig den typiske sorte firkantede brille. Yt, med den.

Brille 3 og 4: Tror nu nok det ville klæde dig med de store briller, som er så meget fremme nu, men denne model virker lidt for klodset til dit kønne ansigt.

Ej.... gad godt finde briller til dig.....

Cristine sagde ...

kære alle!
FAN FAN FAN FANTASTISK med alle de kommentarer!! Jeg er i tænkeboks. Må indrømme nr. 1 er et hit lige i disse timer... og nr. 2... åh det er svært!
Kom endelig med flere!
KH C

Kim PJ sagde ...

Nummer 2 tak ;-)

Trine sagde ...

Årh, hvad - du er jo pisse lækker med briller!

Må sige, at jeg synes de sidste klær dig vildt godt, men er faktisk generelt vild med dem alle fire.
Nej. Det sidste par - fordi det er lidt anderledes, og fordi du kan bære det. Og fordi dine øjne ikke drukner i brillen, men tværtimod ser kæmpestore ud!

Ursula sagde ...

Jeg kan bedst lide nr 2 men synes umiddelbart at nr 1 passer bedst til dit ansigt. Men det kan være lidt svært at vurdere pga billedkvaliteten.

Line sagde ...

Du er jo smuk med dem alle. (jep jeg er ingen hjælp!)

Anonym sagde ...

Jeg foreslår du investere i både 1 og 2, de klæder dig begge, men 1eren er nok mere dagligdagsagtig end 2eren, altså 1 til daglig og 2 i det kække hjørne...spørgsmålet er så om du til dagligt genrelt er kæk anlagt og derfor spare pengene og kun køber 2eren... :-) Tag 2 eren
Hilsen Martin (Fra Holbæk)

Cristine sagde ...

Hvor er I alle sammen fantastiske!
Jeg er ved at være der... jeg tror jeg ved, hvad det skal være.
1´eren er min favorit.
Jeg tror ikke I rigtig kan se den på det billede, for de ser faktisk lidt anderledes ud i virkeligheden. Men hva - det gør jeg jo også... jeg er maaaaajjjjeeet pæææænerer i virkeligheden... og måske også lidt højere..?

Jeg sender kram til jer alle!!

Anonym sagde ...

Helt klart nr. 1!!
Go´weekend.

Anne sagde ...

Må man høre hvor du har været henne og finde disse lækre briller? Skal nemlig snart selv finde nogle nye! Og dem du har fundet er jo totalt lækre!

Glæder mig til at se hvad du vælger!

Kh Anne

charlotte sagde ...

2 2 2 2 klart.

karen sagde ...

nummer 2

ThinkingSpace sagde ...

Jeg stemmer for nummer 2, selvom jeg godt kan læse, at du muligvis allerede har bestemt dig. ;-)

BedstesBlog sagde ...

Nr. 1!

Randi

Allan Schmidt sagde ...

Helt klart nummer to.