mandag den 22. november 2010

Jeg kan ikke engang finde en titel til dette indlæg...

... så træt er jeg.
Og jeg ved, at lige nu, sidder min mand og nærmest sover over sit skrivebord på hans arbejde. Han er lige så træt som jeg er.

Vi har nemlig været til koncert. Vi har headbanget, vi har skrålet, kysset og aftalt, at når vi bliver gamle og Hjalte er stor, så skal vi være sådan nogle forældre der tager til koncert med sit barn...

Det sidste, håber jeg aldrig vi holder...

Men det var sjovt. Og der var drinks og der var grin og latter med tåre. Jeg elskede det og savner det allerede.

Og så var der Pakhus 16 markedet. Der har jeg heller ingen ord, andet end: stort, fantastisk, hyggeligt, lækkert, smukt, dyrt for min pengepung og godt for min gane (herre lækker Kent med kaffen, ik´?) Og mange skønne, skønne, SKØNNE blogdamer, som jeg havde glædet mig til at møde. Alle forventninger blev indfriet. Det var koldt i døren, men så helt utrolig hyggeligt. Hvis der er nogen der har været udsat for min velkomsttale, så skriv lige - jeg vil vildt gerne høre om jeres oplevelser!
Men lige som Lis, kan jeg ikke sætte to ord sammen til noget der minder om en sætning, så jeg stopper her, hengiver mig til TV 2 Fyn, Lulu og Leon senere og garanteret samtidig; søvnen.

Jeg sender krammere til alle... og min mand.
KH C

6 kommentarer:

Loui' sagde ...

Sov dejligt!

Kat sagde ...

Jeg er også åndssvagt træt! Pønser dog på et indlæg, når ungerne er puttet. Gud er god ved mig idag, og lader det vist gå nogenlunde smertefrit. (JIIIIINX)

Kæft, det lyder som en god date, I har haft. Jeg elsker at amme, men glæder mig da godt nok til, jeg kan drikke mig i hegnet med min mand:)

Anne sagde ...

Jamen altså, havde slet ikke på forhånd fanget at du også skulle dertil. Stod du i døren eller hvad? Det var Lis der solgte billetter til os ved jeg. Ærgerligt ikke at få hilst på.
Det var et super marked. Har bestemt tænkt mig at komme igen, hvis flere bliver stablet på benene.

Fru Z sagde ...

Gu skal I så tage ham med til koncert når han bliver større (måske ikke de der druknogen) - man skal jo lære dem noget om kultur, ing?
Ville ikke have undværet Prince med min søn da!

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Anne: Neeeeij, jeg var så ærgerlig over at læse på div. blogs rundt omkring at du havde været der uden jeg fik sagt ordentlig hej og så var det sgu mig, der råbte God dag og velkommen til! 30 kroner, tak, og god fornøjelse!

Næste gang bliver i april/maj og så SKAL vi ha en kop kaffe sammen:)

Og Cristine, vi snakkes ved i løbet af ugen. Og det glæder jeg mig til. Vi har jo også en del gode sager vi lige skal vende;)))

KRAM
Lis

Cristine sagde ...

Loui: Takker - det var dejligt.
Kat: Ja, det trak tænder ud, men heldigvis var vi bedøvet at den gode stemning og det fantastiske arrangement! Glæder mig til at se dig igen.
Anne: Ja jeg var i døren nogle timer, hver dag - hjalp de damer med at holde tungen lige i munden. Vi må ses en anden god gang, det vil jeg glæde mig til - og forresten: brillerne er fra en lokal brillemand i Odense - Heiko Stumbeck, prøv at google dem :-)
Fru Z: Nej, vi skal være sådan nogle der går til koncert med vores børn! Vi skal bare ikke være sådan nogle der glemmer, hvor gamle vi egentlig er... det gjorde jeg lidt i weekenden ;-)
Lis: Selvfølgelig - vi snakkes. Jeg ringer og glæder mig.

KRAM til alle!