mandag den 8. november 2010

TAAADAAAA!! Og vinderen er...

Så kære alle sammen! Nu har jeg, i samarbejde med den bedste, trukket vinderen af min Give Away.
Allerførst; tak til alle jer der har tilmeldt jer og gidet være med!

Og vinderen er:

GITTE K.
Som har bloggen Amatør mor.
Tillykke kære Gitte. Smid mig en mail med din adresse. Så er der en efterårspakkebog med en lille lækker ting, på vej til dig.

Jeg har desværre ingen billeder af lodtrækningen at vise jer. Jeg har dog fotograferet seancen, men jeg mangler mit overførselskabel til mit kamera, og I må derfor tro på mig og vente med bevismaterialet til en anden dag. Men det er et godt bevismateriale. Min bedste (som er min veninde) har en lækker kjole på, og satte også håret til lejligheden!

Og må jeg lige benytte lejligheden til, at sige Hej. Hej fordi jeg er her igen. Efter en uge med travl på job, et barn i den anden ende af landet og en dertilhørende mor der, derfor, var ude af sit gode skind.

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Nej nej nej, hvor fantastisk! Tak tak tak! Hvor heldig kan man lige være? Nyfyret med roskildesyge, samt en mand på pleasuretrip i London - og så vinder jeg lige en bog!!!
Hvor fantastisk! Jubi!