søndag den 19. december 2010

Deleblogbørn

Jeg ved heldigvis ikke, hvordan det er at være bonus mor med delebørn. Jeg satser også på, at jeg aldrig kommer til det. Men hvem gør det? Alligevel kender vi alle sammen en, to, tre eller flere, som er i den situation. Og den der svær. Situationen.
Heldigvis er der mennesker, der kan tænke flere tanker, end dem der når til, hvem der henter i weekenden. Og stor respekt til dem der overhovedet kan tænke til, hvem der henter i weekenden. Men der er brug for mere. For det kan være rigtig svært at overhovedet snakke om, hvem der henter.

Delebarn.dk er en løsning. En god løsning. Katrine fra Kattekluns er blevet inviteret til at være medblogger på sitet, og det syntes jeg, at I alle skal se. Fordi hun gør det rigtig godt, men allermest fordi hun gør det med hjertet. Og sådan nogle mennesker er jeg glad ved.

Følg Katrine lige her

2 kommentarer:

June sagde ...

Ja, hun er bare så sej! :-)

Kat sagde ...

Ja, det er så mig:) Tak, begge to:)