torsdag den 23. december 2010

Har du taget den?

Min julestemning? For den mangler. Både i krop og sjæl. Og der ligger bunker. Både af sne og gaver, konfekt og portvin (jeps, vi er glade ved portvin i denne familie). Men ligemeget hjælper det.

Lige om lidt skal juletræet ind. Det er faktisk noget af det jeg elsker allermest ved julen. Det smukke træ. Da jeg var lille, lagde jeg mig, midt i alle gaverne, på ryggen inde under træet og kikkede op. Det var det smukkeste syn. Lysende der glimtede på de smukke kugler og alt glimmeret der glimtede. Derfor var det den tegnefilm med chip og chap, som jeg elskede mest. I ved den, hvor de Mickey fælder træ med Pluto og chip og chap fløjter rundt i træet. Ik? I kender den da.
Men den mindede mig om mig selv. Og lidt om, at jeg ikke måtte få en hund. Men det er en anden historie.

Nå, men altså. Lige om lidt skal juletræet ind. Måske tager det julestemningen til Cristine med. For posen med godterne og min julestemning må være der ude et sted. Jeg er jo egentlig den store julelover...

Så hvis du, kære læser, kan undvære en lille bitte bid, så send den gerne i en lille bitte kommentar til mig. Det tror jeg faktisk er den eneste og sidste udvej.

Men ellers:
Glædelig Jul kære blogland og alle jer andre

7 kommentarer:

bare WUNDERBAR sagde ...

En rigtigt kæmpe julebid flyver afsted til dig!!... jeg er sikker på den nok skal nå frem... Rigtigt dejlig og glædelig hvid jul til dig og din familie! :)

Loppe-shoppe sagde ...

En lille bitte bid julestemning til dig her fra - og bjældeklang, bjældeklang!

June sagde ...

Ork, no worrys....sender fluks et vognlæs ;-)

Rigtig god jul <3

Knus.

Heidi Nielsen sagde ...

sender straks en nisse med noget julestemning afsted til dig.

vibeke sagde ...

Kære Cristine.
Jeg synes helt klart at du skal lægge dig under træet når det står og er pyntet. Så skal du ligge der og nyde den dejlige duft af jul. Lukke øjnene og tænke tilbage til da du var barn. Også skal du selvfølgelig se disneys juleshow i morgen, der plejer min julestemning at komme frem, før bliver det ikke jul.
Juleknus til dig.

Skriv lige om det virkede..:-)

Onkel Anne sagde ...

Du må låne min! Jeg springer nemlig julen over i år, for min søn skal op til sin far..
Vi har holdt en lille jul i dag, og det har været skønt!

Anne Lotte sagde ...

Min kom med juletræet, så det håber jeg også din gjorde :-)
Glædelig jul og godt nytår.
Knus Anne Lotte