fredag den 3. december 2010

Hjerternes fest

Midt i mavevirus og jubel scener blev jeg gjort opmærksom på, at selvom jeg piver over ondt i maven, jubler over nyvundne sejre, så har jeg det bedre end mange andre.
Det er ikke for at være selvudslettende. Det er ene og alene fordi jeg har muligheden for at gøre noget, i en tid, hvor der er nogen, der ikke har noget.

Jeg er pavestolt af, at være en del af en verden, der kan dette op at stå, på så kort tid. Og jeg bukker og bøjer mig i støvet for de damer.
Jeg kan kun opfordre alle til at støtte den fantastiske - og VIGTIGE sag!
http://badut.typepad.com/hjerternes_fest/

1 kommentar:

Marina sagde ...

TAK Cristine´. Det betyder så meget at du og så mange andre har støttet op om projektet. Jeg håber vi sammen kan skaffe julehjælp til mange familier der ellers måtte have undværret.

Det er da hjertemagi at vi sammen kan gøre verden bare en lille smulle varmere.

Hav en dejlig weekend.