søndag den 26. december 2010

Hvis sukkermad har jeg mon tisset på?

Julemandens? Guds? Din?

For en eller anden sender bølger af maveonde, influenza og andet skidt ind over mig og min lille familie.
Hjalte havde 39.6 i går aftes. Jeg har maveonde - igen. Og så var den endda min fødselsdag i går. Hurra hurra hurra...

Jeg kan ikke helt greje, hvem jeg har tisset på... er det dig?

(ps. tak til alle de fantastiske mennesker der fejrede mig i går, trods julefrokoster og træthed. Jeg er glad ved jer alle sammen. Også dem der måtte blive hjemme pga. vejret.)

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tillykke med dagen - håber sandelig snart det tisseri stopper!

June sagde ...

Det er da helt utroligt, med alt det du gør, bare for at få en smule opmærksomhed og omsorg ;-)

TILLYKKE med igår og god bedring! <3

Kolorista sagde ...

Min sukkermad er helt intakt, og HVIS du havde pisset på den, ville jeg ikke sende maveonde, men overvægt og rynker - men da du er alt for u-tarvelig og god og rar til at pisse nogen af, må det være et tilfælde at der regner ulykker og bræk ned over dig og familien! jeg krydser fingre for at alle snart er friske! Kram fra Lisbeth

Anne Lotte sagde ...

Tillykke med fødselsdagen d.25. Og æv med alt det der sygdom. Nogen gange når man bliver ved med at blive syg, og hverdagen bare ikke sætter farten ned, har man virkelig lyst til at trække stikket. På en eller anden måde.
Håber I snart kommer ovenpå. I har da efterhånden haft jeres del af dårligdomme...
Godt nytår, trods alt...
knus Anne Lotte