mandag den 20. december 2010

I guder hvor jeg dog pønser

Kender du det? Det bliver bare ikke rigtig til noget. Men der er en masse du gerne vil?
Foreksempel vil jeg gerne lave en Give Away - fordi jeg har fået så mange nye faste læsere. Og det er jeg rigtig glad ved. Ja, ja jeg ved det. Andre medbloggere bryster sig af hundredevis af læsere, men alt starter jo et sted ik?

Og foreksempel er der stadig det med pisse pigerne. Den lurer også stadig. Den tager lidt tid, men den har noget at gøre med at tro på, at man har ret til at sige fra. Og noget med at det ofte misforstås med, at man er en pisse pige.

Jeg pønser også på noget om vores alle sammens Bertel. Sure lille Bertel. Som jeg ikke kan have ondt af. Ligegyldigt om jeg så niver mig selv, ser på billeder af grædende børn samtidig eller tænker på verdens katastrofer. Der kommer ikke en lille bitte my af medlidenhed op i mig. Så måske derfor klæder det mig bedst, at lade den passere?

Og så er der alt det andet. Pønseri.
Indtil videre, har jeg pønset på mit slumretæppe i otte måneder. Og i dag er det blevet færdigt. Det siger noget om mit niveau.

Det kunne være bedre...

7 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Det kunne være værre!

Du kunne være tysker og skulle leve med det rædselsfulde juletræ og farvet rød/lilla hår.

Du kunne have stomi, og så kunne du ikke gå op i pissepiger.

Du kunne være brilleslange og så kunne du ikke spille smart med nye briller i tide og utide :)

Cristine sagde ...

Hahahaha! Onkel Anne! Du er min helt!

June sagde ...

Jeg synes jo, at du skulle tage at få lavet det pisse-indlæg, så du ligesom kan få det ud af systemet....og jeg ligesom kan få tilfredsstillet min nysgerrighed - selvom jeg har en ret klar formodning om, hvad det drejer sig om.

Men det er altså dårlig stil, med SÅ lange cliffhangers ;-)

Og Bertel...hvem kan have medlidenhed med ham?

Og hvad i alverden er det for noget med, at politikere skal kende spørgsmålene up-front?! Dét er sgu VIRKELIG dårlig stil, at vi åbenbart kun må få svar, hvis deres spindoctor har formuleret det for dem....

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Oh, at være en pissepige!! Jeg glæder mig til at læse lige præcis din version af det. For der ER fandme den der forskel! Pissepiger pisser ikke på andre - de finder sig bare ikke i pis;) Nemlig...!

Vi ses, Cristine og jeg glæder mig som sædvanligt til det:)

KRAM
Lis

June sagde ...

*Skråler for mine lungers fulde kraft*...

"åuuuh....it´s hard to be a pissepige...."

Og derfor bliver jeg nok aldrig en ægte en af slagsen - har ikke hår nok på brystet...er faktisk bare en plukket kylling ;-)

Men ih...det kunne nu være fedt, at være en pissepige <3

Cristine sagde ...

Kære June og Lis.
Jeg bygger noget stort op. Lige pludselig så pisser jeg over det hele. Og skider på om forbistrede mænd og kvinder syntes jeg er for meget over the top klam.
Fårk det, Det er jo kun jul en gang.

Og altid i lige måde Lis. Der skal være mere kaffe og mere snak i det nye år... kom jo helt til at holde af det.
June: Du er i mine pissepige tanker! som en af de sejeste - det ved du.

Kram begge to!

June sagde ...

Ha haaa....That´s the real christmas spirit! ;-)