fredag den 10. december 2010

Tal i tanker

14: er så mange dage jeg nu har røget ind og ud af maveonde og halsbetændelse
4 milliarder: er tallet der kommer en tismyre tæt på, hvor irriteret jeg er over det første tal
MEN!
1000 milliarder: er tallet der beskriver, hvor glad jeg er for mit nye job
1: er tallet der beskriver verdens dejligste dreng
1: er tallet der beskriver verdens dejligste mand
4000: er tallet der beskriver, hvor overrasket jeg blev over mennesker i dag
3: er et tal der beskriver de 3 mennesker jeg skulle have drukket kaffe med i denne uge... og som jeg ikke nåede - øv!
1: er tallet der beskriver, hvor mange nye Filofax kalendre jeg liiiige har købt mig
1: er også tallet der beskriver, hvor mange nye HTC telefoner jeg liiiige har købt mig
0: er derfor helt naturligt tallet der beskriver saldoen på min konto
1000000 billioner: er tallet der beskriver min kærlighed

Og jeg ved det. Et total ligegyldig og fuldstændig komplet åndsvagt indlæg. Men 14 DAGE, venner! 14 DAGE! Jeg er en smule i knæ...

6 kommentarer:

Ursula sagde ...

14 er også det antal dage der er til JUL!!

Christina sagde ...

Tillykke Cristine. Hvor fedt at høre med job. Top lækkert altså! Det glæder mig. Kærligst fra C

Anne sagde ...

Lyder spændende med job?
Og totalt sødt indlæg :) Dejligt lige at smile igen.
Men så kom den naturlige fortsættelse fro mig: 30: dage indtil eksamen :( puha

Kh Anne

KIND BY NATURE sagde ...

Rigtig god blog og spændende med det nye job:-) Er nu blevet fast læser:-) Kig endelig forbi min blog og deltag i give-awayen;-)
God jul!!

vibeke sagde ...

super sødt indlæg...:-) og rigtig god bedring. Nu skal du helt sikkert nok nå at være frisk til jul.

Cristine sagde ...

Ursula: Nemlig :-)
Christina: Tak søde du! Forhåbentlig får jeg snart styr på kroppen, så jeg kan give eller få kaffe sammen med dig.
Anne: hvis der er en ting jeg ikke savner, så er det eksamner. Selvom et nyt job minder en anelse om det. Jeg har fået en freelance kontrakt som tekstforfatter på et bureau i Odense - skønt!
Kind By Nature: Tak og i lige måde!
Vibeke: Tak! Åh jeg håber du har ret.

Kram til alle