tirsdag den 4. januar 2011

60 om dagen og en Give Away

Der er så meget, man skal om dagen. Man skal stå op, man skal fodre sig selv og andre af, helst gå i bad, passe sit arbejde og være noget for nogen. Og så skal man huske de 4 stykker. Eller er det 6? I don´t know, men det er noget med frugt, og jeg gør hvad jeg kan på den front.

Rubrikken har dog ikke noget at gøre med en almindelig hverdag i Casa Cristine. Og dog - for den har noget at gøre med noget, som fylder en stor del af mit liv. Noget, som kommer til at fylde mere i den kommende tid og noget, som har givet mig mere, end jeg kunne drømme om.
Nemlig min lille blog.
Som du læser lige nu.
Og hej til dig! Håber du har det godt.

Jeg har nemlig rundet de 60 faste læsere. Og jeg vælger i den sammenhæng at give janteloven fingeren. Den lange. Den i midten. Den grimme, men brugbare. For der er mange andre bloggere, der har mange flere faste læsere end jeg har. Måske end jeg nogensinde får. Meeen jeg kan da se på min statistik, at I alligevel er ret glade for at kikke forbi.

Og det skal da fejres. Med en Give Away. Problemet er bare, at den sidste jeg lancerede fik en røv at trutte i for nu at sige det på korrekt dansk. Min blogselvtillid led noget af et knæk i den forbindelse. Måske havde det i bund og grund noget at gøre med indholdet af min give away. Derfor bliver denne end anden.
Jeg ved bare ikke hvad endnu. Men tro mig. Den bliver god.
Tror jeg.
Og uden bindinger! For det er åbenbart muligt at lokke folk til blot med mine ord. Hvilket i virkeligheden er den største gave jeg har fået i 2010.

Altså kære læser. Kom igen i løbet af ugen. Jeg burde have fundet på en fed Give Away, inden vi rammer søndag.

Og tak til de 60 og de mange andre. Jeg kan fanme godt lide jer!

12 kommentarer:

Kolorista sagde ...

Jeg kan fanme osse godt li dig! og pyt med hvor mange der læser med, bare det er de rigtige, og det er det jo ;-) Glæder mig til give-awayen - jeg har haft lidt give-away-mæthed i en periode, men nu trænger jeg til at vinde noget lækkert, så bring it on!!! KH Lisbeth

Onkel Anne sagde ...

Undskyld når jeg er så bramfri men jeg fatter ikke, at du ikke har mere end 60 læsere? Jeg troede virkelig, at du var en af dem med en røvfuld læsere, og med en blogselvtillid, der ikke er til at skyde igennem. Tag det som et kompliment!

Anne Lotte sagde ...

Vi kan sgu også ret godt li' dig :-)

Trine sagde ...

Ditto, for helvede!

Prophecy sagde ...

Jeg må tilslutte mig 'koret du er ret fed at læse, og hellere få af de fede end mange af de...mindre fede?

Forresten, det er 6 af de grønne ting. Så at det i England/USA kun er 5 - hvad fanden handler det om?

Husker ikke din sidste give away, men har selv prøvet en røv at trut i, ved min første af slagsen. De er sgu kræsne derude, bloggerne, så ja man skal åbenbart kaste sig i selen.

Spændt på hvad du kaster!

Anonym sagde ...

Jeg kan også rigtig godt li´dig og dine ord. Kigger faktisk ind næsten dagligt, kan bare ikke finde ud af hvordan det der "fast læser" fungerer, når man ikke selv har en blog :-)
Glem give aways - dine ord er nok...
Kh Lisa

Julie_a sagde ...

Det er derfor man ikke skal have det der fast-læser noget! Det er misvisende. Der findes også folk med 1000 faste læsere, som ikke skriver halvt så godt som dig og hvis læsere egentlig ikke læser dem, men kun har meldt sig til fordi det var betingelsen for en såkaldt give away. Det handler om kvalitet, ikke kvantitet. Og tak i lige måde.

Louisa sagde ...

Jeg elsker at læse med og ville ønske at jeg kunne skrive så smukt/sjovt/berigende ...men det er ik min gave...
Er nu helt enig idag, og som Medina synger (som vi så hører for fuld udblæsning efter at Frida har fået sin egen ghettoblaster til jul) "så fuck nu janteloven, jeg er pisse Go til det jeg gør"!!! Så bliv ved med din gave søde - uanset om der er 60, 100 eller flere :-)

Frk. Hverdag sagde ...

I'll stay tuned.
Og tak for dine altid bevingede ord...de letter altid lidt på hverdagen.

vibeke sagde ...

Hej Cristine
Tillykke med de 60, der skal helt sikkert nok komme flere til...:-) Jeg er igang med at tygge mig gennem dit blogarkiv og det er super god læsning. 1000 tak for det.
Kh Vibeke

Anonym sagde ...

jeg tror ikke, jeg er registreret noget sted som fast læser, men ikke desto mindre følger jeg interesseret med i din verden, som jeg på mange måder allerede kender fra mig selv. Tak for en god blog :-)

Marie sagde ...

Venter med spænding