mandag den 24. januar 2011

Hold nu kæft!

Man må ikke sige; hygge - for så får man en glød i øjet, når man puster det hyggelige lys ud!

Man må ikke sige; Odense ZOO - for så får man en dreng der raller og hoster hele natten fordi han har været... nå ja, udenfor...!

Man må ikke sige: mælk i kaffen - for så er der pludselig ikke mere mælk.

Man må ikke sige Bamse og Kylling kl. 04:00 om natten.... det må man bare ikke... for helvede, hvorfor skulle du gøre det?

Man må ikke sige; nej, hvor er jeg sulten - for så taber man en plump i sin gamle mund.

Så hold nu for helvede kæft altså!

9 kommentarer:

Kat sagde ...

Nemesis, din gamle heks!

Jeg måtte ikke sige: godt det kun var ungerne, der blev syge...

Cristine sagde ...

For filan kat!
Gad vide, hvad andre ikke måtte sige?

Mette sagde ...

Sådan er vi bare - vi kvinder. Vi kan aldrig holde vores kæft.. Vi skal altid sige noget, der giver et negativt resultat i den anden ende ;)
Elsker at læse med på din blog - du er bare SÅ ligefrem og siger det jeg kun nøjes med at tænke. Skønt, at nogle siger det højt! :)

K sagde ...

He he!! Og her holder vi fuldstændig kæft om HVOR raske vi har tænkt os at være resten af vinteren.
Nemesis bider saftsusme hårdt når det tar ham :-)
BTW, her kan jeg lide at være - hænger mig på som fast :-)

gittepigen sagde ...

Jeg sagde "bare jeg ikke bliver syg" - og snotte, hoste, harke ...

Bare det snart går væk!!

For syvs###n nu gjorde jeg det jo igen!

God bedring til alle, kvinder, børn, tænder, næser ....!

vibeke sagde ...

Åh kære Cristine... Jeg skulle til at sige at man måske skulle snakke lidt om ferie, men så bliver vi sikkert fyret.. Så jeg er med på hold kæft holdet.
God bedring til jer.

Cristine sagde ...

Vi skulle fanme lave en ordbog!
Er I med?
KRAM

Karen sagde ...

Man skal heller ikke sige (højt)til sin chef, at "I morgen mens min kollega gør sådan og sådan, så gør man lige selv denne opgave færdig". Så rammer Nemesis nemlig kollegaen, så hun bliver syg og så hængen man selv på hele molevitten, så.... hold kæft!!!!
Kh Karen

Ursula sagde ...

Man skal heller ikke fnise og klaske en bekendt friskt på skulderen, efter han lige har opdaget at hans søn på 11 har røget ovre i parken. "Ups, hva - I skal vist nok have jer en lille snak i aften....

Gæt hvem der klaskede mig i nakken her til aften og fortalte at min datter på 10 har røget i parken???

Yup...f*cking NEMESIS!!!!