onsdag den 12. januar 2011

Indrømmet

Jeg er for lad. Eller det vil sige, at det er jeg ikke. Men på bloggen er jeg. Arbejdet derimod... da jeg lagde hovedet på puden i går, klokken 01:00, nåede jeg 22 timer på to dage. Så jeg er knap så lad der
Men undskyldninger er der absolut nok af.
Jeg må bare tage mig sammen, komme op i gear og kicke some assshhhh - både her og der.
For jeg savner min lille blog og specielt jer!

Og så var der lige den der give away... jeg tror, at jeg er ved at være der nu. Jeg har vist fundet det helt rigtige!
Indtil der kan du nyde billedet af denne smukke dame, som har kikket på mig hele ugen på mit skrivebord. Mit bord var nemlig, inden jeg kom, aflægger plads for utrolig mange smukke, inspirerende og fede design- og reklame bøger. Og hende her - hun snakker altså til mig på en eller anden måde.
Gad vide, om Mad Men når at hoppe ind i dette årti?

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen :) Men håber at det er godt at du bruger så meget tid på arbejdet eller hvordan?

Forresten, hvilke briller endte du egentlig med? Skal ud at kigge her efter eksamen selv. Så meget i tvivl om hvad der klæder mig.

Cristine sagde ...

Kære Anne,
Tak! Og jo, det er gode timer jeg lægger i jobbet. Det er sjovt og enormt udfordrene.
Jeg endte med de første i billedserien. Altså de brune og jeg er RIGTIG glad for mit valg. Jeg var egentlig ude i, at skulle vælge nogle samrte sorte, men de passede ligsom ikke. Det kan også blive for moderne. Men stellet på dem jeg valgte, er stadig de lidt kasseformede som er moderne nu. Men farven er mere brugbar i mange år frem. Viser du frem, hvad du vælger? Kunne være sjovt.
KH fra C