søndag den 16. januar 2011

Sælges!

Normalt ville jeg ikke bruge bloggen til dette. MEN - en regel er kun en regel når den bliver brudt... tror jeg nok.
Men jeg har altså forelsket mig i en anden sofa. Og eftersom jeg bor på verdens mindste 140 kvm. slot, så er der ikke plads til mere end 1 sofa. SÅ derfor sætter jeg min elskede sofa til salg. Jeg har godt nok været glad for den.
Den er fra Bolia og har tilhørende puf. Er lavet i formskum og holder derfor formen, hvilket den har gjort indtil nu og vil gøre i mange år frem. Den er behandlet med noget seriøst stads, som gør den afvisende overfor alt. Også rødvin! Det er afprøvet og det virkede fanme! Nå men den kostede 8000 kr dengang i 2007. Den bliver solgt for noget mindre, kan jeg godt afsløre.
Jeg vil helst sælge samlet - altså med mit sofabord også. Bordet er nemlig købt til formålet/sofaen og det passer skide godt sammen syntes jeg selv. MEN hvis man ikke er til det, så sælger jeg også separat. Bordet kostede 1500 i 2007, og er fra IKEA.
Jeg måler, vejer og så videre, hvis du vil vide mere.
Skriv til mig, enten her eller på mail cristineblog@gmail.com, hvis du er interesseret.





Og nej - det er ikke min længe lancerede Give Away ;-) Hø hø!

Ingen kommentarer: