fredag den 28. januar 2011

Sommerjordbær og forårsmarked

Så lå man her. Efter at have konsumeret; penicillin, flødeboller, the, kaffe og snart en fryse moussaka fra Brugsen (eimen for filan det er usselt) fik jeg lyst til; bare tæer, sommer jordbær, makrel med rå løg og rå æggeblomme (jep, I am a daredevil), grill, sommeraftener, kys med næsen og barn i bar røv og plastisk ske i hånden.

Og så kom jeg til at tænke på, at Lis, Pernille og Karsten holder forårsmarked. Og jeg har lige talt med Lis i dag... og kom helt til at savne hende igen. Og er derfor glad for, at jeg stadig kan være med - omend i en noget amputeret udgave... Hurra for kommende forår, markeder og dejlige mennesker.
Selvom det først er til sommer, så lugter foråret af jordbær ik?

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Yeah for forårsmarked. Krittewitten her kommer også. Denne gang med stand ;)
Så hilser jeg lige ordentligt på og forhåbentligt med nye briller!

June sagde ...

Maj-marked og jordbær rimer bare, ing?

Og DENNE gang ses vi...og det glæder jeg mig til! :-)