torsdag den 13. januar 2011

Vi fik Bodil

Julen 2010 bød på meget. Sygdom, uvejr og aflysninger. Men også en masse fantastiske ting, såsom hygge, familietid, barnelatter og nærvær.

Og Bodil. Tjek hende lige - hun er da smuk!

Hvis du er i tvivl, så var dette hendes tro følgesvend i 1950´erne
Her i en farlig film situation. Det var det eneste jeg kunne finde, der var nogenlunde ok. Egentlig mærkeligt, når man tænker på det innoverende omfang de film har haft (og desværre stadig har...)
Billedet er lånt herfra. Sig endelig til, hvis det skal fjernes.

Jeg må se, om jeg kan slække på mine præmisser og måske alligevel give Hjalte en hvid og blå stribet strikhue med kvast. Jeg kunne måske knibe øjnene sammen og lade som om det, at det var en Kähler model? Langt ude, men kan I følge mig?

1 kommentar:

June sagde ...

Hmmm...vil det ikke bare være totaaaalt moderne, med sådan en hue? (Altså, alene af den grund, at der er noget rææætro over det)

;-)