søndag den 27. februar 2011

Der er nogen, der har løjet...

Dem, der siger at man bliver sund af at løbe; lyver
Dem, der siger at man bliver sund af at spise grønt; lyver
Dem, der siger at man bliver sund af at sove min. 8 timer hver nat; lyver
Dem, der siger at man bliver sund af positive tanker; lyver
Dem, der siger at man bliver sund af D-C-E-V-Q-X-A-W og XPDPDFK vitaminer; fucking lyver!

For jeg gør det hele!
Og jeg ender stadig med influenza.

Fremover dropper jeg det hele og æder kage, slik, ryger, drikker, horer og skider på samfundet.
Så spreder jeg da i det mindste mine bakterier, i stedet for at holde dem indenbords!

8 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

hahhahhahhahhaaaahahhahahaaahhahhaa

ROFLMAO Rigtig god bedring!

Loppe-shoppe sagde ...

Rigtig god bedring herfra også.

Frk. Hverdag sagde ...

Ih hvor skal du ha et GOD BEDRING herfra. (Og jeg må sige dig, at jeg er én af dem, der ikke gør NOGEN af de ovenstående sunde ting...og jeg er ALDRIG syg.)

Ursula sagde ...

Åhr for pokker, den kender jeg godt - men hold inde med kagerne lidt endnu!

Influenza er en virus og derfor er du blevet smittet af nogen der sikkert ikke gør alle disse ting. Så vask hænder og vær varsom med hvor dine hænder har været inden de kommer i kontakt med øjne, næse og mund.

Dørhåndtag, håndtag på off. transportmidler, indkøbskurv/vogn, penge....de sidder bare og venter de baktusser...

Prophecy sagde ...

Så længe du husker en pose til din lort ;o) God bedring!

missfryd sagde ...

God bedring! Alle gode råd er vist allerede givet her i tråden. Specielt det med at huske posen til lorten.

KH Maria

Fru Z sagde ...

Dem der siger man kan undgå virus - det er dem der lyver allermest!!! Så god bedring. :)

Cristine sagde ...

Tak alle, for opmundrende ord.
Og nej, man kan ikke undgå virus - ligemget hvor sød man er... derfor gider jeg ikke være så sød mere... tror jeg...

Feber shit!
Men alligvel KH fra
C