onsdag den 16. februar 2011

Kunne jeg få mere af det her?

Jeg gider ikke sne. Og jeg undskylder pessimismen, kynismen og sarkismen (sarkasme, men det andet lyder bedre), som vælter ud af hjørnerne på bloggen i disse dage.

Men jeg vil bare så gerne have mulighed for mere af dette her:

Og selvom det var i september sidste år, og med jakker og kolde kinder - så var det udetid. Og udetid med shap, brækkede lemmer og sne (der sniger sig ind selv under den vildeste neopren flyverdragt med forsejlede knapper ala eskimo) er bare ikke det samme, som pølsemadder bagerst i bilen, kaffe på termokanden og en stor strand med skaller og drageflyvere....

Kom nu forår, sommer og også gerne efterår. Men gå væk vinter... du er trættende.

5 kommentarer:

Jo´s sagde ...

Lige nøjagtig...man kan jo ingenting i det her vejr!! Så sgu, for fanden og en i helved. Kom nu med det kostbare forår, så vi komme ud og bruge naturen uden at få forfrysninger og permafrost i kinderne!! Kh fra Jo

Anne sagde ...

Kunne ikke være mere enig, Cristine!!! Man har bare minus lyst til at være udenfor lige nu. SÅ tæt på det hindrer mig i at gå i fitness-center ;)

Cristine sagde ...

Dejligt vi er flere - syntes ellers jeg er blevet bombarderet med: neeeiiii det er såååååå flåååårt med snevejr! Og: Ihhje hvor er det hyggeligt...

Og jeg kan bare ikke kommet i stemning til det vejr. Jeg venter på foråret til at give los med hullahopringe og den slags sjove ting.

;-)

Anne sagde ...

Sneen var smuk sidste gang. Ikke mere, basta!
Ikke at vi har noget her i Staden faktisk, men det er fisme for koldt! Kom varme, kom sol, kom blomster, kom grønt græs! Juhuuuu!!!

Kirsten sagde ...

Sne er bare soooo last year!
Bliver simpelthen nødt til at melde mig som fast læser her! Fed blog!