fredag den 11. februar 2011

Kunstværket!

Jeg forsøger ikke at præge mit barn i nogen retning. Men det betyder ikke, at jeg ikke har drømme, håb og ideer til hvad der kunne fuldende hans liv - og gøre det helt perfekt.
Jeg ved jo bedst...

Og derfor glæder det mig, når jeg finder små skatte rundt omkring i huset. En dag kan det være toiletpapir over hele badeværelsesgulvet, i verdens mindste bittesmå stykker. En anden dag kan det være en træklods i højtaleren, eller et æbleskrog i vasketøjskurven.

Andre dage finder jeg reelt gulv, kreeret af min smukke søn. Som den anden dag, da dette kunstværk stod stærkt på ryggen af sofaen.
Og selv om jeg ikke vil skubbe ham i nogen retning, så ville jeg alligevel syntes det var en fest, hvis han blev verdens berømt kunstner, med ro i sjælen, en lækker viv, nuttede unger, penthouse lejlighed i New York og loads of money. Bare fordi...

Mon dette kunstværk er et skridt i den rigtige retning?

2 kommentarer:

June sagde ...

Klart det er et skridt i den rigtige retning!

For dét der...det er da nytænkning. Ikke bare et mobilhome, men et transportabelt hus med panorama udsigt, du!

Karen sagde ...

Ja, jeg tror altså også mere på, at han er på vej i arkitektretningen - verdensberømt skal han nok blive, hvis han fortsætter med sådanne kreative nyskabelser ;o)
Kh Karen