onsdag den 2. februar 2011

Som sagt: Award

Hvor fedt er det ikke lige, at nogen syntes, at man er fed. Sådan fed as in; total i orden.
Det er der nogen, der syntes jeg er. Derfor er jeg blevet, som kære Kat beskriver det; Vold-awardet!
Det er skønt. I lover it. Tak!

Så NU skal der gøres noget. Altså ved det.
Jeg tænker, at jeg samler dem - er det ok? Og tænker så bagefter, at der er SÅ mange, der har fået en award, så jeg sender den kun videre til én. En ny blogger som jeg syntes fortjener ros og anerkendelse her i blogland.

Ok? Yes? In ordnung, und so weider? (og til tysk eksperten: Min tysklærer var brutal...)

Altså: 8 ting om mig, som I ikke vidste:
1) Jeg blev smidt ud af HF/Gymnasiet. Det er det bedste der er sket for mig - betød jeg kunne droppe middelmådigheden og beskæftige mig med livet på en skole, der havde PLADS! Fik min hue på Det Frie Gymnasium i København

2) Jeg elsker alt der smager. Altså; hjemmemalet stempelkande kaffe, 80% chokolade, lam der smager af uld, and der smager af and og jeg er så glad for citron, at mine tænder har sagt stop (kunne spise citron skriver som slik, hvis man måtte)

3) Er til rock - led, svedende, drivende, tung og larmende rock. Er også glad for den engelske punk genre, gerne den nyfortolkede og er teenager af 90´erne og er derfor lover lover fan af grunge også. Jeg er altid god for en Dr. Martens støvle og en billigbajer (og sætter du en Whitney Houston ballade på, har du en sikker vinder - jeg var mega hard core fan, inden jeg fandt kaldet)

4) Du ved allerede jeg afskyr musicals, men jeg er så lidt glad for dem, at det fortjener at blive nævnt igen

5) Jeg fandt min kat Tarzan på IKEAs parkeringsplads. Jeg elsker katte... og finder dem gerne rundt omkring

6) Kaldte i mange år månen for Morfar... uden stoffer

7) Har forresten aldrig prøvet hårde stoffer - jeg gemmer dem til livet på plejehjemmet, hvor jeg har tænkt mig at gå ud i en lind strøm af farver

8) Blev engang passet op af to politibetjente, der mente at jeg var S-togs tyven i Køge...

Jeg er ikke sikker på, at du egentlig blev ret meget klogere på mig. Men du ved da en lille my mere nu.
Jeg giver den videre til Ane - af før nævnte grunde.
Tak til alle dem, der har awardet mig - I er skisme så sø´ee!

KH C

1 kommentar:

På sporet af succes sagde ...

Tillykke med din award... dejligt med påskønnelse :)

Jeg synes det er skønt som besøgende, at få et meget personligt indblik... times changing!

Dbh Cammilla