søndag den 20. februar 2011

Vil du se min weekend?

Så kik med her.








































I tekst bestod den af: Nevø, niece, pandekager, brændte pandekager, en 10 årig dreng der ville vide hvad herion var, derfor; en snak om heroin, Medina, nul sukkerpolitik, glad Hjalte, Hjalte der har lært at køre på plastikmotorcykel, hoste til klokken snot om natten, aflyste aftaler med veninder, hårfarvning, et flat dæk, en flad mand, pizza,
hot dog og til sidst; havregrød.

Jo, en udemærket helt fantastisk trættende weekend!
God søndag.

(og jo, jeg har nemlig lige præcis købt en smart Vintage Camera App til min smarte phone! Bum)

3 kommentarer:

Kolorista sagde ...

Lyder underligt bekendt - del-elementerne var måske nogen andre her hos mig, men resultatet lidt det samme: lækkert når der er fred efter det hele, ik? Men osse lækkert undervejs, naturligvis... Især de brændte pandekager med heroin - det lyder faneme lokkende :-) KH Lisbeth

Jo´s sagde ...

....men du er så god til få det til at lyde så hyggeligt at holde weekend hjemme hos jer : ) Kh fra Jo....jeg er også røget på sådan en vintage billed app. Det ser for fedt ud!

missfryd sagde ...

Lyder hyggeligt - selvom du lige får sneget lidt havregrød ind over også ;)

KH Maria